Postuler
#
Septeo

COMMERCIEEL EN ADMINISTRATIEF MEDEWERKER BINNENDIENST

Zellik en Luik
  • Septeo
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée, Temps plein
En ligne depuis 29 jours sur Jobat.be

COMMERCIEEL EN ADMINISTRATIEF MEDEWERKER BINNENDIENST

De SEPTEO Groep is een belangrijke speler op het gebied van technologie ten dienste van juridische professionals en is gespecialiseerd in het uitgeven van software-oplossingen en IT-diensten.

De SEPTEO Group, Europa's toonaangevende Legaltech, plaatst innovatie, langetermijnvisie en klantrelaties in het hart van haar strategie en stelt zo haar cliënten in staat hun grenzen te verleggen door optimaal gebruik te maken van de digitale transformatie.

Om onze groei te ondersteunen, versterken we ons team met een commercieel en administratief medewerker binnendienst.

Je werkt nauw samen met de kantoren in Zellik en Luik.

Description de la fonction

Als commercieel/administratief medewerker binnendienst sta je voortdurend in contact met onze bestaande cliënten: advocaten en notarissen. Je werkt nauw samen met het commerciële team en met het technische en administratieve team.

Je voornaamste taken zijn de volgende :

· Het adviseren van klanten over de door het bedrijf voorgestelde oplossingen en behoeften

· Opstellen, schrijven en onderhandelen van offertes en commerciële voorstellen, rekening houdend met de verwachtingen van de klant en in samenwerking met het verkoopteam.

· Verzamelen, nakijken en zorgen voor de opvolging van de aanvraag van de klant (facturatie, commercieel aanbod, levering, coördinatie en planning van de interventies met de technische dienst)

· Beheer van licentie- en productvernieuwingsaanvragen: opvolging van klanten, opstellen van offertes, onderhandelen en contracten opstellen

· De administratieve kant van de financiering en de interne projectvalidatieprocessen beheren

· Invullen van alle informatie en opvolging in de interne CRM-tool

Sleutelwoorden : Interne verkoopmedewerker, commercieel, customer relationship manager, sales stagiaire, customer care, sales assistant, customer advisor, technische verkoopmedewerker, interne verkoopmedewerker, verkoopadministratie

Profil

· Je hebt tenminste een bachelordiploma

· Je hebt een eerste succesvolle ervaring in een soortgelijke functie

· Je hebt zeer goede communicatie vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling

· Je beheerst vlot de Franse taal

· Je bent georganiseerd en gestructureerd

· Je kan omgaan met stressvolle situaties

· Je bent empatisch, diplomatiek en kan vertrouwensrelaties opbouwen

· Je bent klantgericht en goed in multitasken (KMO-gevoel)

· Je bent autonoom, vindingrijk en neemt initiatief in het zoeken naar informatie

· Je werkt graag met cijfers

· Je hebt interesse om bij te leren over IT en de wereld van de advocaten en notarissen

· Dynamiek, reactievermogen en striktheid zijn jouw sterke punten

Offre

Een vast contract met een aantrekkelijk salarispakket in lijn met jouw profiel

· Je komt terecht in een dynamische KMO, die zeer mensgericht is, gesteund door een hechte groep met grote toekomstperspectieven

· Een gevarieerde en veelzijdige functie

D'autres ont aussi consulté
    Ajoutez votre CV
    Jobs pour vous vous proposera de meilleurs emplois en fonction de votre éducation, de vos compétences et de votre expérience professionnelle.

    Le job a été sauvegardé

    Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

    Pour pouvoir les consulter également sur d'autres appareils, connectez-vous.

    Encore 8 jours pour postuler

    Caractéristiques

    Exigences

    • Bachelor académique
    • Au moins 2 ans d'expérience
    • Néerlandais, Français

    Offre

    • Durée indéterminée
    • Temps plein

    Postuler avant le

    • 3 octobre

    Recevoir des jobs par e-mail

    Recevez de nouveaux jobs pour 'Support vente & administration - Brabant flamand, Liège' dans votre boîte mail.