Offres d'emploi Vente »  Vente »  Vente - service extérieur / représentant - Flandre occidentale, Flandre orientale, Anvers, Limbourg, Brabant flamand :   12 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Area Sales Manager

Vertegenwoordiger regio Brabant

  • Avantages extra-légaux
    • Voiture d'entreprise
    • Smartphone
    • Congés rémunérés supplémentaires

Employé Technico-Commercial

Key Account Manager UK

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Parking
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Travail à domicile

2 Account Managers Aurora Benelux

Sales Representative - Horeca - Bruxelles & Brabant-Flamand

conseiller commercial interne h/f/x pour le roeulx

Commercial interne

  • Synergie
  • Puurs Sint-Amands
  • Intérim option contrat fixe, Durée indéterminée, Durée déterminée, Starter

Technico-commercial éclairage

Account Manager | Ongelimiteerd Commissiesysteem (32%)

  • Kwery
  • Anvers
  • Durée indéterminée
De € 2.800 à € 4.000 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Travail à domicile

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Envoyez-moi des emplois de'Vente - service extérieur / représentant' - Flandre occidentale, Flandre orientale, Anvers, Limbourg, Brabant flamand

Sales Consultant | IT/Engineering/Finance

  • Kwery
  • Gand
  • Durée indéterminée
De € 2.800 à € 4.000 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Travail à domicile

Account Manager | Recruitment IT

  • Kwery
  • Gand
  • Durée indéterminée
De € 2.800 à € 4.000 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Travail à domicile

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

2 Account Managers Aurora Benelux

Durée indéterminée Temps plein

Ben jij een enthousiaste Accountmanager met een passie voor papier en schrijven? Wil jij meebouwen aan een mooi groeiverhaal in een stabiele KMO met familiale waarden die inzet op duurzame producten, innovatie, klantentevredenheid én jou als medewerker?

Bedrijfsdetails

Aurora is een toonaangevende speler in het versterken van levenslang leren, gevestigd in Beerse. We produceren papierwaren en kantoorartikelen (schoolschriften, schrijfblokken, notebooks en agenda’s) en digitale oplossingen. Aurora’s producten – zowel onder ons eigen merk als private label - ondersteunen gebruikers bij hun studies, helpen belangrijke meetings samen te vatten en geven creatieve geesten de tools om de wereld te hertekenen.

Opgericht in 1935 viert Aurora dit jaar haar 90-jarig bestaan. We werken ondertussen met 65 geëngageerde collega’s en zijn actief in 24 landen. We zijn nog altijd een familiebedrijf in handen van de familie Peeters. Momenteel zetten we een nieuwe koers uit: we investeren in duurzame producten en duurzame groei, innovatie op maat van de klanten en het versterken van ons merk.

Waarom kiezen voor Aurora?

Aurora heeft haar roots in Turnhout, de hoofdstad van de Belgische papierindustrie. Met onze missie “levenslang leren” inspireren we al generaties lang loyale medewerkers. We delen allemaal dezelfde liefde voor papier en persoonlijke ontwikkeling.

Binnen een uitdagende markt stellen wij ondernemerschap en vertrouwen centraal. Samen maken wij het verschil en werken we vanuit een duidelijke strategische visie. We zijn een professionele partner voor onze klanten, bieden oplossingen op maat en doen wat we beloven. Ownership en trots zijn hierbij essentieel – en daar ondersteunen we je graag in.

Wij werken vanuit onze kantoren in Beerse, waar ook de productie en de magazijnen gevestigd zijn. We zijn een mensgericht bedrijf en we houden rekening met een goede combinatie van werk en privé.

Omdat we geloven in het potentieel van onze producten, zoeken we 2 gedreven Accountmanagers die onze ambities voor de Benelux-markt kunnen waarmaken. We verwelkomen collega’s die initiatief nemen en die met plezier en passie echte ambassadeurs van Aurora willen worden.

2 Account Managers Aurora Benelux

Description de la fonction

Wat ga je doen?

  • Als Groei Account Manager beheer je een klantenportefeuille van A-Z en laat je deze groeien via up-selling, cross-selling, assortimentsoptimalisatie. Je werkt zowel op kantoor in Beerse als bij klanten. Op termijn is thuiswerk ook mogelijk.
  • Met shelf-analyses, marktonderzoek en gestructureerde kwartaalrapporten bied je klanten en Aurora nieuwe inzichten. Samen met de marketing- en productteams vertaal je trends in productoptimalisaties en campagnes.
  • Je monitort je forecasts en supply chain flows voor jouw klanten, met focus op betrouwbare leveringen en een accurate salesplanning.
  • Je doet aan actieve prospectie op basis van markttrends, leads en eigen initiatieven
  • Je rapporteert aan de Sales Manager Groei Accounts.

Het team

Als Groei Account Manager kom je terecht in een klein team van 2 nieuwe Account Managers met een zeer ervaren Sales Manager Kathleen (die al 35 jaar deel uitmaakt van Aurora). Zij maakt je volledig wegwijs in onze processen en systemen. Je maakt kennis met alle afdelingen en bouwt de technische kennis op om klanten correct te informeren.

Profil

Wie zoeken we?

Wij zoeken een ondernemende en energieke Account Manager met commerciële ervaring in de papierwaren, kantoorartikelen, FMCG of de grafische/papiersector, die zich op lange termijn wil engageren en mee wil bouwen aan de duurzame groei van Aurora.

Verder breng je dit mee:

  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring in een interne of externe commerciële functie
  • Kennis van de stationary- of kantoorartikelen-markt is een sterk pluspunt
  • Je bent analytisch, commercieel en klantgericht
  • Je kan goed om met verandering
  • Je positieve attitude werkt aanstekelijk en zorgen voor een fijne sfeer binnen het team
  • Je spreekt en schrijft vlot Nederlands en Engels; correct gesproken en geschreven Frans is een absolute must

Offre

  • Possibilité de travailler à domicile : 2 jours
  • Voiture d'entreprise
  • Chèques-repas
  • Smartphone
  • Ordinateur portable

Ons aanbod

Bij Aurora kom je terecht in een fijn team. In ruil voor je inzet kan je rekenen op:

  • Een zeer aantrekkelijk salarispakket
  • Maaltijdcheques van 8 euro/gewerkte dag
  • €200 netto-vergoeding
  • Uitgebreid pensioenplan (incl. overlijdens- en arbeidsongeschiktheidsverzekering)
  • 20 wettelijke vakantiedagen + 4,5 ADV dagen + 2 extra feestdagen en 1 CAO-dag (er is een collectieve sluiting tussen Kerst en Nieuw)
  • Bedrijfswagen
  • Laptop
  • Mobiele telefoon + abonnement
  • Interne en externe opleidingen
  • Mogelijkheid tot 2 dagen thuiswerk na inwerkperiode
  • Je krijgt een voltijds contract van 37u45
  • Doorgroeimogelijkheden op termijn
  • Je krijgt de kans om zeer ondernemend te werken binnen een duidelijke structuur

De selectieprocedure

Na je sollicitatie nemen we contact op voor een eerste telefonische screening.

Zijn we allebei enthousiast, dan maken we een afspraak voor een interview. Je zal ook een aantal testen afleggen.

We organiseren een 3-tal gesprekken bij Aurora met:

  • Kathleen (Sales Manager Groei Accounts)
  • Tanguy (Business Development en Marketingmanager)
  • Jasmine (HR)

Hebben we een match, dan ontvang je een concreet voorstel.

Het hele proces kan rond zijn op enkele weken.

Information pratique

Karla Fleurent
Afficher le numéro

Exigences
Bachelier à orientation professionnelle (Enseignement Supérieur de Type Court) Au moins 5 ans d'expérience Néerlandais, Français

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Vente - service extérieur / représentant ?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 12 emplois dans la catégorie "Vente - service extérieur / représentant".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "5000 Namur, 4000 Liège" et "1000 Bruxelles".