Retourner aux résultats Précédent

5 de 7

Suivant
NEOPOST

Digital Marketing & Events Coördinator

Ontwikkeling van digitale marketing programma's in Benelux

Via NEOPOST

En ligne depuis 12 jours sur Jobat.be

Neopost is wereldleider in het bieden van communicatieoplossingen voor post- en pakjesverwerking, verzenddiensten, en digitale communicatie. Neopost heeft oplossingen om verzendingen uit te besteden, documenten te digitaliseren, poststukken te frankeren, enveloppen te vullen en inkomende pakketten te traceren

Neopost is aanwezig in België en 30 andere landen verspreid over de wereld. Circa 6000 medewerkers zetten zich wereldwijd in om de interacties van de klanten responsiever en krachtiger te maken.

Voor onze vestiging in Zaventem zoeken wij een ambitieuze m/v:

Digital Marketing & Events Coördinator

Digital Marketing & Events Coördinator

Description de la fonction

Als Digital Marketing & Events Coördinator beheer je de ontwikkeling en implementatie van communicatie -en digital marketingprogramma"s voor de volledige BeNeLux regio. Je bepaalt mee de SEO-strategie van de website. Je evalueert op geregelde basis de SEA-campagnes en doet aanbevelingen voor effectievere campagnes. Je waakt erover dat deze campagnes in dezelfde lijn liggen als de overige communicatie. Je onderhoudt tevens de communicatie op de globale website en op social media. Via direct mail-acties, PR en gerichte advertising tracht je de verkoop te boosten, nieuwe klanten aan te werven of leads te genereren. Verder word je nauw betrokken bij de organisatie van corporate events en conferenties.

Profil

  • Je beschikt minstens over een bachelorsdiploma in marketing en bij voorkeur eveneens over een extra opleiding in digitale communicatie.
  • Je deed reeds een aantal jaren ervaring op in een soortgelijke functie (hetzij bij een agentschap hetzij intern in een bedrijf).
  • Je kent goed je weg in web analytics, SEO, PPC, social media en email marketing.
  • Je hebt sterke communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk en beschikt over een goede talenkennis (Nl/ Fr/ Eng).
  • Je kan zowel zelfstandig als in team werken, en neemt graag initiatief.
  • Je kan goed omgaan met deadlines en kan op meerdere projecten tegelijkertijd werken.
  • Je legt vlot contacten, zowel intern als buiten het bedrijf

Offre

Een functie met ruimte om initiatief te nemen, met zowel een technische als inhoudelijke component. Een aangename en dynamische werksfeer binnen een goed omkaderde organisatie. De mogelijkheid om jezelf te ontplooien op professioneel vlak. Een interessant salarispakket volgens ervaring en competenties.

Brabant flamand,Bruxelles,Limbourg,Anvers

D'autres ont aussi consulté

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Pour pouvoir les consulter également sur d'autres appareils, connectez-vous.

Postuler maintenant Postuler maintenant

Encore 23 jours pour postuler

Caractéristiques

  • Type de fonction : Gestion de communication
  • Secteur : Edition, imprimerie
  • Anvers
  • Limbourg
  • Brabant flamand
  • Bruxelles
  • Plus d'infos sur l'entreprise

Exigences

  • Bachelor à orientation professionnelle (Enseignement Supérieur de Type Court)
  • Au moins 2 ans d'expérience
  • Néerlandais, Français, Anglais

Offre

  • Durée indéterminée
  • Temps plein

Postuler avant le

Recevez de nouveaux jobs par email

Recevez de nouveaux jobs pour 'Gestion de communication - Brabant flamand, Bruxelles, Limbourg, Anvers' dans votre boîte mail.

Nous ne vous enverrons pas de publicité.