Retourner aux résultats Précédent

6 de 23

Suivant
ASAP Wallonie Office (Wavre)

After Sales Support Coordinator EN/GE

Via ASAP Wallonie Office (Wavre)

En ligne depuis 10 jours sur Jobat.be

ASAP est devenu un groupe RH de premier plan, implanté sur 80 sites en Belgique.
Recrutement et sélection, administration des salaires, outplacement, conseils socio-juridiques, les titres-services, intégration de logiciels RH… Depuis des années, ASAP est bien plus qu’un simple spécialiste de l’intérim.

ASAP se concentre sur le talent, le développement de relations à long terme et l’enrichissement continu de ses connaissances RH. Avec enthousiasme, évidemment. Car sinon, d’où viendrait le slogan « Enjoy your Job » ?

After Sales Support Coordinator EN/GE

Description de la fonction

We are looking for a well-organized Sales Coordinator to provide the necessary support to the field sales team of our client. The successful candidate will become the point of reference for colleagues and customers alike, by keeping schedules and providing feedback, documentation and information.
The goal is to facilitate the team’s activities so as to maximize their performance and the solid and long-lasting development of the company
  • Quote and follow up after sales service activity
  • Coordination Pre Maintenance contracts
  • Confirmation of the order
  • Monitor the customer satisfaction pro-actively
  • Coordination of the service technicians trips and agenda with the Service Manager
  • Coordination FAT “Factory Acceptance Test” and SAT “Site Acceptance Test” with the customer and Service Manager
  • Cost monitoring of the service technicians trips
  • Follow up corrective action plan after the FAT & SAT
  • Coordination of the marketing actions regarding service

Profil

  • You can prioritize your workload
  • You can analyse and coordinate multiple actions
  • You have commercial customer-oriented skill (treat all customers as if they were the only one)
  • You like to organize and plan pro-actively
  • You are a strong and influencing communicator (ability to listen, communicate, interact, adapt)
  • You have a strong empathic sense
  • You have synthesis and analytical capabilities
  • You can approach every problem with a positive attitude
  • You are a Team player
  • You are dedicated to your company and flexible
  • 3 years of experience minimum
  • You are minimum bilingual English - German (perfect reading and speaking).

Offre

an interim contract before a fixed term contract in a dynamic growing company
Nivelles

D'autres ont aussi consulté

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Pour pouvoir les consulter également sur d'autres appareils, connectez-vous.

Postuler maintenant Postuler maintenant

Encore 10 jours pour postuler

Caractéristiques

Exigences

  • Bachelor académique
  • Expérience limitée (< 2 ans)
  • Anglais, Allemand

Offre

  • Intérim option contrat fixe
  • Temps plein

Postuler avant le

Recevez de nouveaux jobs par email

Recevez de nouveaux jobs pour 'Support vente & administration - Nivelles' dans votre boîte mail.

Nous ne vous enverrons pas de publicité.