Retourner aux résultats Précédent

3 de 3

IAB-IEC

ADMINISTRATIEF MEDEWERKER (M/V)

ADMINISTRATIEF MEDEWERKER (M/V)

IAB-IEC | Bruxelles | Durée indéterminée, Temps plein

En ligne depuis 12 jours sur Jobat.be

Het Instituut van de Accountants en de Belastingconsulenten is een publiekrechtelijke beroepsorganisatie dat ongeveer 6.200 leden (accountants en belastingconsulenten) en 2.000 stagiairs telt. De accountant of de belastingconsulent speelt een belangrijke rol binnen de bedrijfswereld als adviseur van zowel grote als kleine ondernemingen en organisaties.

Het Instituut ziet er o.a. op toe dat de aan zijn leden toevertrouwde opdrachten behoorlijk uitgevoerd worden. Daartoe wordt een kwaliteitstoetsing binnen de accountants- en belastingconsulentenkantoren georganiseerd teneinde een garantie op kwaliteit te bieden aan de klanten van deze kantoren.

De Commissie kwaliteitstoetsing is in de schoot van het Instituut belast met de organisatie van de kwaliteitstoetsing binnen de kantoren en wordt daarin ondersteund door de dienst kwaliteit. De Commissie kwaliteitstoetsing doet eveneens beroep op een honderdtal toetsers, die zelf accountant en/of belastingconsulent zijn. Deze toetsers gaan ter plaatse in de kantoren de kwaliteitstoetsing uitvoeren, en zijn belast met de begeleiding van de getoetste confraters.

Meer informatie: http://www.iec-iab.be/.

Om zijn dienst « Kwaliteit » te versterken is het Instituut op zoek naar een fulltime:

"ADMINISTRATIEF MEDEWERKER" (M/V)

ADMINISTRATIEF MEDEWERKER (M/V)

Description de la fonction

Je zal verantwoordelijk zijn voor de administratieve organisatie van de kwaliteitstoetsingen. Je rapporteert hierbij aan de teamleader en aan de dienstverantwoordelijke.

Je takenpakket bestaat meer bepaald uit volgende taken:

  • Administratief beheer van A tot Z van de toetsingsdossiers
  • Voorbereiden van de dossiers voor te leggen aan de Commissie kwaliteitstoetsing
  • Regelmatige contacten onderhouden met de toetsers en de te toetsen accountants/ belastingconsulenten en deze bijstaan waar nodig
  • Ondersteuning bij de organisatie van vormingen en events rond kwaliteitstoetsing

Profil

  • Je behaalde bij voorkeur een bachelordiploma (of gelijkwaardig via ervaring).
  • Je beheerst het Nederlands perfect. Frans begrijp je voldoende om gesprekken tijdens vergaderingen perfect te volgen, je kan telefoongesprekken voeren en documenten naar het Nederlands vertalen.
  • Je werkt nauwkeuring, integer en kunt omgaan met eventuele externe druk.
  • Je houdt er van autonoom en creatief te werken binnen een klein maar dynamisch team en hecht veel belang aan teamspirit.
  • Jouw klant- en servicegerichtheid, positieve ingesteldheid en sterk verantwoordelijkheidsgevoel typeren jou.
  • Je bent proactief en een kei in organisatie. Je vindt planning belangrijk en leeft steeds de gestelde deadlines na.
  • Je bent uiterst computervaardig en springt met het grootste gemak om met Powerpoint, Excel en Word.

Offre

Het Instituut biedt kansen aan getalenteerde kandidaten om te evolueren in een stabiele en aangename omgeving. Het Instituut biedt bovendien een aantrekkelijk salarispakket aan (maaltijdcheques, hospitalisatie- en groepsverzekering, enzovoort). Gelegen in het centrum van Brussel is het Instituut vlot bereikbaar met het openbaar vervoer.

Intéressé(e) ?

Delphine Castelain
02 738 02 69

Bruxelles

D'autres ont aussi consulté

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Pour pouvoir les consulter également sur d'autres appareils, connectez-vous.

Postuler maintenant Postuler maintenant

Encore 23 jours pour postuler

Caractéristiques

Exigences

  • Bachelor académique
  • Au moins 5 ans d'expérience
  • Néerlandais

Offre

  • Durée indéterminée
  • Temps plein

Postuler avant le

Recevez de nouveaux jobs par email

Recevez de nouveaux jobs pour 'Gestion de dossiers - Bruxelles' dans votre boîte mail.

Nous ne vous enverrons pas de publicité.