Retourner aux résultats
Vrije Universiteit Brussel

Administratief (en financieel) medewerker

Administratief (en financieel) medewerker

Vrije Universiteit Brussel | Ixelles | Durée indéterminée, Temps plein

De Vrije Universiteit Brussel staat al bijna 50 jaar voor vrijheid, gelijk(waardig)heid en verbondenheid en dat leeft sterk op onze campussen bij zowel studenten als personeel. Bij de VUB vind je een diverse verzameling aan persoonlijkheden: innovators pur sang, maar vooral mensen die 100% hun authentieke zelf zijn. Met zo’n 3500 medewerkers zijn we de grootste Vlaamstalige werkgever in Brussel; een internationale stad waarmee we ons maar al te graag verbinden en waar(rond) onze 4 campussen gelegen zijn.

Administratief (en financieel) medewerker

Description de la fonction

Als administratief en financieel medewerker werk je bij de Directie Infrastructuur op onze Brussels Humanities, Sciences & Engineering Campus in Etterbeek. Samen met je collega’s ben je verantwoordelijk voor de uitvoering en ondersteuning van zowel administratieve (60%) als boekhoudkundige (40%) taken:

  • Je staat in contact met diverse leveranciers en bent verantwoordelijk voor het opvolgen en behandelen van mail-, telefoonverkeer en klassement;
  • Verder verstuur je offerteaanvragen behandel je de bestelorders (o.a. nazicht van de gegevens, controle van procedures en wetgeving, ...), verwerk en controleer je de betaling van facturen en behandel je creditnota’s;
  • Daarnaast sta je in voor het verzamelen, controleren, corrigeren, invoeren, opslaan en opvolgen van gegevens in administratieve systemen en bedrijfsspecifieke applicaties (zoals Racsweb);
  • Samen met je collega’s zorg je voor een efficiënte en professionele dienstverlening, en permanentie tijdens de openingsuren van de Dienst Infrastructuur.

Profil

  • Vereiste deskundigheid en/of diploma’s: je hebt minstens een diploma hoger secundair onderwijs of gelijkwaardig door ervaring;
  • Kennis van MS Office is vereist (Outlook, Word, Excel, PowerPoint, Access);
  • Je hebt goede schriftelijke en verbale communicatievaardigheden, vooral in het Nederlands. Kennis van Engels en Frans zijn een plus;
  • Je hebt een affiniteit met cijfers/boekhouden en hebt bij voorkeur al enige ervaring met boekhoudkundige programma’s (zoals Racsweb) of je bent bereid om dit te leren;
  • Je bent leergierig, punctueel, flexibel, klantgericht en organisatorisch sterk.
  • Als multitasker weet je precies hoe je prioriteiten stelt, ga je proactief te werk en haal je deadlines in drukke periodes;

Offre

Word jij onze nieuwe collega? Dan bieden we je een voltijds contract van onbepaalde duur (patrimonium) aan met een salaris gekoppeld aan graad 3 of graad 4, afhankelijk van je competenties en eerdere relevante werkervaring.

Bij de VUB garanderen we een open, betrokken en diverse werkplek en bieden we je kansen om je carrière (verder) uit te bouwen. Daarnaast geniet je van voordelen als:

  • Maximale terugbetaling woon-werkverkeer met het openbaar vervoer of een fietsvergoeding;
  • Een kosteloze hospitalisatie- en groepsverzekering met gewaarborgd inkomen;
  • De ruimte om je job-inhoud mee te vormen en voortdurend bij te leren via VUB LRN;
  • Voordelige sportmogelijkheden;
  • Ecocheques;
  • Heerlijke maaltijden in onze campusrestaurants aan een aantrekkelijk tarief;
  • Een open en familiale werkomgeving met aandacht voor je work-life balance én een uitzonderlijke verlofregeling met 35 verlofdagen.

Geïnteresseerd?

Bezorg ons vóór 17/02/2019 je cv, motivatiebrief en hoogst behaalde diploma (niet van toepassing voor VUB-alumni).

Ons sollicitatieproces voor deze vacature ziet er als volgt uit:

  • Stap 1: CV-screening door een van de recruiters.
  • Stap 2: Een schriftelijke proef op onze campus, gaat door op dinsdag 26/02/2019 (onder voorbehoud van wijzigingen).
  • Stap 3: Een finaal gesprek, dit staat gepland op maandag 04/02/2019 (onder voorbehoud van wijzigingen).

Vragen?

Vragen over de functie-inhoud? Contacteer de Directie Infrastructuur via 02/629.30.18.

Vragen over de selectieprocedure? Contacteer Yasmine Van Mullem via yasmine.van.mullem@vub.be of +32 (0)2 629 21 89.

Wil je graag weten hoe het is om te werken bij de VUB? Ga dan naar www.vub.ac.be/vacatures en ontdek alles over o.a. onze campussen, voordelen, strategische doelen en collega’s.

Cette offre d'emploi n'est plus disponible.
Bruxelles

D'autres ont aussi consulté

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Pour pouvoir les consulter également sur d'autres appareils, connectez-vous.

Postuler maintenant

Ce job n'est plus disponible

Caractéristiques

Exigences

  • Bachelor à orientation professionnelle (Enseignement Supérieur de Type Court)
  • Au moins 5 ans d'expérience
  • Néerlandais

Offre

  • Durée indéterminée
  • Temps plein

Recevez de nouveaux jobs par email

Recevez de nouveaux jobs pour 'Employé administratif - Bruxelles' dans votre boîte mail.

Nous ne vous enverrons pas de publicité.