Back to search results Previous

13 of 13

Allianz

Traffic Managers

Brussel

Via Allianz

Published on Jobat.be 11 days ago

Allianz Global Assistance: een bijstand om de twee seconden, overal in de wereld. Nr 1 van de beste reis-en bijstandsformules op de wereld, Allianz Global Assistance telt vandaag meer dan 10 500 medewerkers die samen ongeveer 40 talen spreken, en heeft een wereldwijds netwerk van 400 000 hulpverleners. 250 miljoen mensen genieten van haar diensten, wat betekent 4% van de wereldwijds bevolking. Allianz Global Assistance ongeveer telt 150 medewerkers, behandelt elke jaar 70 000 dossiers en heeft een jaarlijks omzetcijfer van 48 miljoen euros in België.

Meer informatie, raadpleeg onze website www.allianz-assistance.be

Traffic Managers

Job description

  • U rapporteert naar de Manager van de dienst RSA met wie je in nauwe samenwerking werkt.
  • Gedurende uw shift, coördineert u de activiteiten van de technische bijstand. U bent verantwoordelijk van het goede verlopen van de operaties, het bereiken van kwantitatieve en kwalitatieve resultaten en de tevredenheid van onze klanten.
  • U bouwt uw team rond gezamenlijke objectieven en u maakt alles mogelijk om die te bereiken.
  • U houdt een oog op de resultaten en de KPIs door de beschikbare middelen in het contact center van de technische bijstand te optimaliseren.
  • U zorgt voor de duidelijke praktische aspecten voor de dag-operateurs zodat iedereen op bewust is van wat hem/haar te verwachten staat.
  • U stelt alternatieve en pragmatische oplossingen voor om de algemene kwaliteit te verbeteren of eventuele defecten aan te passen.
  • U zorgt voor een dagelijkse feedback gebaseerd op feiten en omstandigheden, u rapporteert dan naar de team managers de nodige informatie betreffende de ontwikkeling en vermaning van de operateurs.

Profile

  • U beschikt over een geslaagde ervaring in het coördineren van een team van operateurs.
  • Dankzij uw professionaliteit en ervaring, bent u de geschikte persoon om een team te leiden en de dagelijkse resultaten positief te beïnvloeden.
  • Uitstekend en efficiënt georganiseerd, bent u bekwaamd om boodschappen met impact over te brengen.
  • U kunt een team van operateurs beheren in een dynamische omgeving met zeer gevarieerd volume van oproep pieken.
  • U werkt in twee shiften (dag en nacht).
  • U bent pragmatisch, klanten- en oplossingen gericht.
  • Perfect tweetalig (Frans/Nederlands) met een uitstekende kennis van het Engels.

Offer

  • Een fascinerende job, vol met uitdagingen in de Belgische sfeer van een internationale groep.
  • Een aantrekkelijke en zeer gevarieerde functie met openheid voor persoonlijke initiatieven.
  • Een enthousiaste en dynamische team.
  • Opportuniteit voor zelfontwikkeling, aantrekkelijk loon pakket met maaltijdscheques, extralegale voordelen waaronder een groeps- en hospitalisatieverzekering, kinderopvang tijdens de vakantieperiodes en kortingen op bepaalde producten.

Enkel sollicitaties ingediend via het online sollicitatieformulier worden in acht genomen!
(U ontvangt een bevestiging via email.)
Technisch probleem? Contacteer de IT helpdesk op + 32 2 738 02 60.

Brussels

People also viewed

The job was saved

You can find your saved jobs on the homepage or in My Jobat.

To view them on other devices as well, just log in.

Apply now Apply now

45 days left to apply

Characteristics

Requirements

  • At least 2 years experience
  • Dutch, French

Offer

  • Permanent
  • Full-time

Apply before

Receive new jobs by e-mail

Receive new 'Customer service' jobs in Brussels straight to your mailbox.

We will not send you any advertising.