Back to search results Previous

3 of 4

Next
Attentia

Service Desk Medewerker Software

At Attentia

Published on Jobat.be 14 days ago

Service Desk Medewerker Software

Job description

Zin in een topjob bij Attentia? Een aanrader! Zeker als je weet dat Attentia ervan overtuigd is dat een gezonde organisatie staat of valt met ge?ngageerde medewerkers. Het zijn onze mensen die elke dag het verschil maken om onze bedrijfsstrategie te realiseren.

Daarom nemen we bij Attentia ook de nodige engagementen naar onze mensen:

  • We geven je oprecht aandacht.
  • We tonen echt waardering voor je inzet en engagement.
  • We verlonen je goed en flexibel volgens je noden.
  • We bieden je uitgebreide ontwikkelingskansen en doorgroeimogelijkheden. ?

Op deze manier wil Attentia voor bestaande en toekomstige medewerkers een 'Employer of Choice' zijn.

Wil je ook deel uitmaken van een topteam?

Functie

Je zal functionele en technische ondersteuning bieden met betrekking tot de Attentia applicaties en onderliggende diensten voor Attentia, zowel aan externe als aan interne klanten . Je werkzaamheden bestaan uit:

  • Je maakt probleemomschrijvingen op zodat de oplossing kan gevonden worden.
  • Je lost, zoveel mogelijk zelf, de vraag van de klant op. Hierbij rekening houdend met interne en externe SLA's.
  • Je geeft het probleem door aan de juiste?collega's indien nodig.
  • Je documenteert en communiceert steeds op niveau van de doelgroep.
  • Je neemt samen met jouw collega's deel aan het onderhoud van de Attentia applicaties buiten de werkuren ( 's avonds, weekend)
  • Je waakt over de kwaliteit en de doorlooptijd van de tickets waarvoor je owner bent.

Profiel

  • Je bent goed tweetalig en weet je professioneel uit te drukken in het Nederlands en Frans en begrijpt / interpreteert correct Engelse (technische) teksten.
  • Je hebt?liefst minstens?2 jaar ervaring op een helpdesk functie(1e?of 2de?lijn).
  • Je functionele kennis van sociale wetgeving is een pluspunt.
  • Je hebt een passie voor de HR wereld en voor de snel veranderende IT wereld en bent bereid alle Attentia applicaties aan te leren om zowel klanten als collega's verder te helpen.
  • Kennis van SQL, SFTP is een pluspunt
  • Je kan vlot overweg met bestanden in tekstformaat, pdf, xml, xls
  • Je bent logisch en analytisch sterk: je bent in staat via bevraging en technische tools tot een effici?nte oplossing te komen.
  • Je bent een servicegerichte teamplayer met goede communicatieve vaardigheden.
  • Je kan zelfstandig werken, neemt initiatief en bent stressbestendig.
  • Je neemt ownership, bent wendbaar en oplossingsgericht.
  • Attent zijn, passie en klantgerichtheid zijn waarden waar jij je in terugvindt.

Een job bij Attentia betekent werken in een open sfeer waar klantgerichtheid, duurzaam werknemersengagement, ontwikkeling en vitaliteit centraal staan.
Je geniet een grote autonomie: kandidaten die graag wendbaar en oplossingsgericht werken en ownership nemen, voelen zich meteen thuis.

Korte communicatielijnen, een vlotte doorstroom van informatie en snelle beslissingsprocessen ondersteunen jou hierbij.

Daarnaast bieden we jou een aantrekkelijk en uitgebreid loonpakket, dat je voor een deel flexibel kan invullen volgens je eigen behoeften.

Ook zin om het engagement aan te gaan?

Profile

?
Ghent

People also viewed

The job was saved

You can find your saved jobs on the homepage or in My Jobat.

To view them on other devices as well, just log in.

Apply now Apply now

41 days left to apply

Characteristics

Requirements

  • Professional bachelor (Higher Education Short Type)

Offer

  • Full-time

Apply before

Receive new jobs by e-mail

Receive new 'Helpdesk & support' jobs in Ghent straight to your mailbox.

We will not send you any advertising.