Back to search results Previous

13 of 17

Next
Allianz

Reporting & Data Specialist

Brussel

Allianz | Brussels | Permanent, Full-time

Published on Jobat.be 13 days ago

Allianz Global Assistance: een bijstand om de twee seconden, overal in de wereld. Nr 1 van de beste reis-en bijstandsformules op de wereld, Allianz Global Assistance telt vandaag meer dan 13 500 medewerkers die samen ongeveer 40 talen spreken, We hebben een wereldwijd netwerk van 400 000 hulpverleners. 250 miljoen mensen genieten van onze diensten, wat betekent 4% van de wereldwijds bevolking. Allianz Global Assistance ongeveer telt 200 medewerkers, behandelt elke jaar 70 000 dossiers en heeft een jaarlijks omzetcijfer van 48 miljoen euro in België.

Meer informatie: raadpleeg onze website www.allianz-assistance.be

Reporting & Data Specialist

Job description

Je werkt nauw samen met interne stakeholders in de BU en HQ. Je helpt en van data te voorzien, maar ook inzichten waarop acties ingezet kunnen worden.

Je werkt met verschillende teams samen, je begrijpt hun noden en vertaalt deze naar bruikbare data en rapporten

Je bouwt en verbetert rapportages die stakeholders helpen om hun prestaties te verbeteren

Je voert zowel ad-hoc analyses als reguliere rapportages uit en vertaalt deze naar resultaten relevant voor je stakeholders

Je past je flexibel aan aan de fluctuerende verzoeken en neemt eigenaarschap hiervoor.

Jij bent dus verantwoordelijke voor het:

  • Verzamelen en ordenen van relevante data
  • Controleren van data op correctheid
  • Initiëren, vormgeven en voorbereiden van onderzoeken
  • Verrichten van kwantitatief en kwalitatief onderzoek
  • Ontwikkelen van datamodellen
  • Opstellen van rapportages, al dan niet met aanbevelingen
  • Uitbrengen van advies aan het management

Profile

  • Bachelor werk- en denkniveau
  • Aantoonbare kennis relevante statistische analysemethodes
  • Ervaring met het maken van queries en rapportages
  • Sterk analytisch, gevoel voor detail
  • Nauwkeurigheid
  • Resultaatgerichtheid
  • Uitstekende beheersing van Microsoft Office
  • Stressbestendigheid bij deadlines
  • Flexibiliteit, zeker in aanloop naar deadlines

Offer

  • Een fascinerende job, vol met uitdagingen in een internationale groep
  • Een aantrekkelijke en zeer gevarieerde functie met vraag naar eigen initiatief. Je werkt samen met een manager die je heel zelfstandig laat werken.
  • Een enthousiaste en dynamische team
  • Opportuniteit voor zelfontwikkeling, aantrekkelijk verloningspakket met maaltijdscheques, extralegale voordelen waaronder een groeps- en hospitalisatieverzekering, kinderopvang tijdens de vakantieperiodes en kortingen op bepaalde producten.

Interested?

.

Brussels

Others also viewed

The job was saved

You can find your saved jobs on the homepage or in My Jobat.

To view them on other devices as well, just log in.

Apply now Apply now

43 days left to apply

Characteristics

  • Function type: Market investigation and analysis
  • Sector: Finances and insurance
  • Brussels (location)
  • All jobs via Talentfinder

Requirements

  • Academic Bachelor
  • Limited experience (< 2 years)
  • Dutch, French

Offer

  • Permanent
  • Full-time

Apply before

Receive new jobs by e-mail

Receive new 'Market investigation and analysis' jobs in Brussels straight to your mailbox.

We will not send you any advertising.