Back to search results Previous

2 of 6

Next
StanleyBlack&Decker

Project Officer

At StanleyBlack&Decker

Published on Jobat.be 20 days ago

Stanley Black & Decker is a world-leading provider of tools and storage, commercial electronic security and engineered fastening systems, with unique growth platforms and a track record of sustained profitable growth.

Since 1843, our goal has been simple: provide tools and solutions that make life easier.

Being a part of our team means living our core values of integrity, accountability, respect, speed, stretch, vision, and boundarylessness. It means thriving in an environment of constant innovation and positive change. And it means delivering tools, services, and solutions that the world counts on when it really matters. It means maintaining the highest standards in everything you do, every day. It means embedding an environmental, social, and economic mentality into everything that we do; what we call ECOSMART™.

It also means joining a team that has been globally recognized as one of the most innovative, sustainable, and rewarding companies in the world.

Project Officer

Job description

  • Ondersteuning bieden aan Project management;
  • Verantwoordelijk voor de administratieve afhandeling van aankopen (intern en extern) en logistiek: aanmaken en opvolgen bestellingen, doorgeven en opvolgen bestellingen aan het logistiek departement, organiseren van dringende verzendingen, in ontvangst nemen en verdelen (beperkte) leveringen te Mechelen;
  • Planning techniekers in samenspraak met de Project Engineers en Project management;
  • Klantencontact i.v.m. afspraken planning, facturatie, leveringen materiaal;
  • Verantwoordelijk voor het aangeven van de werken bij de sociale zekerheid waar nodig alsook check in at work;
  • Rapportering voor maandelijkse projectafsluiting in samenwerking met Project management;
  • Projectadministratie in nauwe samenwerking met sales- en operations team.

Profile

  • Ervaring in een technische omgeving is een grote plus, technische affiniteit/interesse een must;
  • Sterk organisatorisch, administratief en punctueel;
  • Goede kennis MS Office met de nadruk op Excel;
  • Helikopterview;
  • Sterk communicatief en klantgericht;
  • Stressbestendig;
  • Durven processen in vraag stellen en voorstellen doen ter verbetering;
  • Zeer goede kennis Nederlands, min. goede kennis Frans en Engels

Offer

Een interessante functie binnen een internationaal bedrijf, marktleider in zijn segment in België en een bedrijf met nog heel wat groeipotentieel. Een bedrijf waar veiligheid, milieu, diversiteit en mensenrechten hoog in het vaandel gedragen worden!
 
We bieden een aantrekkelijk salaris aan, aangevuld met maaltijdcheques, ecocheques en groeps- en hospitalisatieverzekering en reële mogelijkheden voor verdere persoonlijke ontwikkeling.
 
Mechelen - Lier

People also viewed

The job was saved

You can find your saved jobs on the homepage or in My Jobat.

To view them on other devices as well, just log in.

Apply now Apply now

40 days left to apply

Characteristics

Requirements

  • Secondary education
  • At least 2 years experience
  • Dutch

Offer

  • Permanent
  • Full-time

Apply before

Receive new jobs by e-mail

Receive new 'Administrative clerk, Administration' jobs in Mechelen - Lier straight to your mailbox.

We will not send you any advertising.