Back to search results Previous

2 of 4

Next
Ipsos

Project Manager - Mystery Shopping

Ipsos | Ghent | Permanent, Full-time

Published on Jobat.be 24 days ago

Bij Ipsos zijn we trots onszelf ‘the home of researchers’ te kunnen noemen. Omdat we één van de drie grootste marktonderzoekbureaus ter wereld zijn. Wereldwijd aanwezig in 89 landen, met meer dan 17.000 werknemers. Onze favoriete hashtags? #innovation, #entrepreneur and #client-centricity. Ons succes is de combinatie van een grenzeloze wereldwijde expertise, kennis en procesefficiëntie binnen een bedrijf met een hart voor ondernemende mensen. 

IPSOS MYSTERY SHOPPING verschaft bedrijven ‘real time’ feedback over hun dienstverlening en helpt hen op die manier om zich op alle vlakken te verbeteren. Het laat bedrijfsleiders toe om ‘overal tegelijkertijd’ te zijn door wereldwijd mensen in te zetten die nagaan of hun merken hun beloftes aan klanten nakomen.
Met meer dan één miljoen mystery visits per jaar in meer dan 100 landen, hebben we wereldwijd veel toonaangevende organisaties geholpen om strategieën rond klantenervaring te verwezenlijken.
Het Belgische Mystery Shopping team maakt deel uit van een groter netwerk binnen de Ipsosgroep, met onderzoekers uit de hele wereld. Deze zijn gespecialiseerd in het opstellen en beheren van Mystery Shopping onderzoeken en aan de hand van op maat gemaakte methodes die bezoeken, calls en clicks combineren, verschaffen we belangrijke gegevens over alle touchpoints voor klanten.

Project Manager - Mystery Shopping

Job description

WIJ ZIJN OP ZOEK NAAR:
  • Een onderzoeker die een expert wil worden in kwantitatief marktonderzoek binnen de specialisatie Mystery Shopping
  • Iemand die elk nieuw project enthousiast aanvat en uitvoert, en die creatief  kan meedenken over de verschillende aspecten van een project
  • Iemand mét oog voor details , die altijd rekening houdt met de projectspecificaties en de klanten-vereisten
  • Iemand die waakt over de deadlines en die ervoor zorgt dat projectresultaten geleverd worden volgens schema
  • Iemand die een proactieve houding aanneemt, de vooruitgang opvolgt en eventuele wijzigingen in de projectplanning communiceert op een transparante manier
  • Iemand die de verantwoordelijkheid opneemt voor het beheer en uitvoeren van de verschillende stappen in een kwantitatief onderzoeksproject zoals o.a. het opstellen en uitwerken van vragenlijsten, de analyse en rapportering van de resultaten
  • Iemand die houdt van de variatie in onderwerpen en interesse heeft in de hedendaagse maatschappij

Profile

  • Je hebt een aantoonbare ervaring met kwantitatief onderzoek
  • Je hebt sterke communicatieve vaardigheden en je bent een probleemoplosser
  • Je bent nieuwsgierig, analytisch, kritische geest, nauwkeurig en resultaatgericht
  • Je hebt inlevingsvermogen met de doorsnee consument
  • Je doet niet graag elke dag hetzelfde, werkt graag voor verschillende klanten en in verschillende sectoren
  • Je hebt uitstekende projectbeheer- en budgetteringsvaardigheden, werken met strikte en veeleisende deadlines om winstgevendheid en kwalitatieve output te verzekeren
  • Je hebt een goede kennis van Microsoft Office
  • Je bent assertief, ondernemende goalgetter die dankzij zijn teamwork scoort

Offer

  • Je komt terecht in een jong en gedreven team waar collegialiteit geen loos begrip is
  • Je werkt in een internationale omgeving
  • Je helpt klanten wiens producten en merken jij, je familie en vrienden zelf kennen en gebruiken
  • Je brengt de mening van de consument in het beslissingsproces van heel wat bedrijven in België en internationaal m.a.w. je hebt business impact!
  • Je werkt op projectbasis waardoor je heel wat afwisseling hebt
  • Je maakt kennis met diverse klanten en sectoren    
  • We investeren in diverse opleidingen om je zo snel mogelijk kennis en ervaring te laten opdoen
  • We werken met de nieuwste technologieën zoals eye tracking, social listening, virtual reality,…
  • We hebben graag dat mensen doorgroeien, maar liefst aan een ritme waarbij ze zichzelf comfortabel voelen
  • We doen veel activiteiten met de collega’s samen om elkaar beter te leren kennen

Interested?

Stuur je CV en motivatiebrief met referentie ‘MS’ naar Barber Stes -  Barber.Stes@ipsos.com. Voor meer informatie over ons bedrijf kan je een kijkje nemen op www.ipsos.com/en-be


 
Ghent

Others also viewed

The job was saved

You can find your saved jobs on the homepage or in My Jobat.

To view them on other devices as well, just log in.

Apply now Apply now

15 days left to apply

Characteristics

  • Function type: Market investigation and analysis
  • Sector: Service and Human Resource
  • Ghent
  • All jobs at Ipsos

Requirements

  • Master (University or Higher Education Long Type)

Offer

  • Permanent
  • Full-time

Apply before

Receive new jobs by e-mail

Receive new 'Market investigation and analysis' jobs in Ghent straight to your mailbox.

We will not send you any advertising.