Back to search results
Euro Shoe Group

Administratief bediende Stockbeheer (m/v)

Via Euro Shoe Group

Published on Jobat.be 11 days ago

Euro Shoe Group is als moderetailer een belangrijke speler op de Benelux markt. Bij het grote publiek zijn we beter bekend onder de ketennamen Avance, Shoe Discount en Bristol. Sinds kort krijgt het budgetvriendelijke Bristol in België ook steeds meer vaste voet aan de grond met de gefaseerde ombouw van onze 175 Shoe Discount filialen. Onze winkels staan garant voor onvervalste winkelfun voor de hele familie met een knipoog: je wandelt gegarandeerd naar buiten met een big smile én een zak vol met betaalbare schoenen, toffe kleding, knappe lederwaren en leuke accessoires. Als het op klantvriendelijke service aankomt, houden we ons muiltje niet! (Heb je hem?) Wij zijn trots op onze hippe collecties schoenen, kleding en accessoires, die wij verkopen in onze verkooppunten in de Benelux.

 

Ben je een administratieve duizendpoot die heel georganiseerd en nauwkeurig is én graag met cijfers werkt met een passie voor mode?

Prima, want ter versterking van ons merchandising team gaan we op zoek naar een Administratief bediende Stockbeheer (m/v)

Administratief bediende Stockbeheer (m/v)

Job description

  • Het merchandise team heeft als doel ervoor te zorgen dat elk product in de juiste hoeveelheid, op het juiste tijdstip in de juiste winkel ligt.
  • Jouw missie in dit verhaal : de flow regelen tussen voorraad en verkoop om alzo onze marge en doorverkoop te maximaliseren
  • Hiertoe volg je alle stockbewegingen en voorraden op binnen de keten, zowel in het magazijn als in onze filialen.
  • Je bent daarnaast verantwoordelijk voor het opvolgen van de folderartikelen en de NOS (Never Out Of Stock) – producten
  • Je signaleert tevens mogelijke problemen aan de betrokken partijen (magazijn, aankoop) en neemt actie op basis van de gemaakte afspraken
  • Om deze job tot een goed einde te brengen, ben je steeds in nauw contact met onze planners en inkopers, het distributiecentrum en met onze shopmanagers

Profile

    • Je hebt minstens een diploma hoger secundair onderwijs en een eerste administratieve ervaring
    • Je drukt je vlot uit in het Nederlands. Kennis van het Frans is een stevige plus.
    • Een gevorderde kennis van Excel is noodzakelijk, kennis van SAP is een voordeel maar geen must.
    • Je hebt interesse in de modewereld en werkt graag met cijfers.
    • Je bent een organisatietalent en je proactieve en oplossingsgerichte aanpak heeft een positief effect op onze filialen.
    • Je werkt zelfstandig maar je wil ook begeleid worden door de merchandise planner.
    • Je bent stressbestendig, accuraat, ondernemend en hebt aandacht voor details.

      Offer

      • We bieden je een boeiende, afwisselende baan binnen een dynamisch, jong team.
      • We zijn een stabiel bedrijf met een open cultuur en vlakke structuur waarin je jezelf als persoon kan ontwikkelen.
      • Je kunt rekenen op een aantrekkelijk salarispakket met extralegale voordelen
      • Ons bedrijf is gelegen in een filevrije en groene omgeving.
      Central Limburg (Hasselt - Genk)

      People also viewed

      The job was saved

      You can find your saved jobs on the homepage or in My Jobat.

      To view them on other devices as well, just log in.

      Apply now Apply now

      24 days left to apply

      Characteristics

      Requirements

      • Academic Bachelor
      • Dutch, French

      Offer

      • Permanent
      • Full-time

      Apply before

      Receive new jobs by e-mail

      Receive new 'Planning, stock & inventory' jobs in Central Limburg (Hasselt - Genk) straight to your mailbox.

      We will not send you any advertising.