Back to search results Previous

9 of 17

Next
IBR-IRE

Medewerker voor de juridische dienst (m/v)

Brussel

IBR-IRE | Brussels | Permanent, Full-time

Published on Jobat.be 15 days ago

“Een beroepsinstituut te midden van het economisch leven”

Het Instituut van de Bedrijfsrevisoren is de bij wet opgerichte beroepsorganisatie van de bedrijfsrevisoren, gevestigd in het centrum van Brussel.

Tot de belangrijkste taken van het IBR behoren onder meer de dienstverlening aan, de opleiding en de permanente vorming van de bedrijfsrevisoren.

De bedrijfsrevisor is een onafhankelijke deskundige die ten dienste staat van het bedrijfsleven. Zijn belangrijkste taak bestaat eruit de jaarrekening van de bedrijven te controleren en na te gaan of ze een getrouw beeld weergeeft van de economische realiteit.

Het IBR is op zoek naar een (m/v):

Mederwerker voor de juridische dienst (m/v), die over prima digitale skills beschikt

Medewerker voor de juridische dienst (m/v)

Job description

  • Praktische organisatie en opvolging (e-mails, administratie, lay-out…) van de helpdesk en de ICCI-publicaties (tijdschrift TAA, boeken, brochures, jaarverslag, enz).
  • Administratieve ondersteuning van de juridische dienst en van het ICCI (telefoons, briefwisseling, voorbereiding vergaderingen van commissies en werkgroepen).
  • Je werkt binnen een klein team en rapporteert aan het diensthoofd juridische dienst.
  • Je bent flexibel ingesteld en werkt ook voor de andere diensten van het Instituut.
  • Je beheert de websites van het ICCI en het IBR.
  • Je gaat vlot om met sociale media zoals LinkedIn en Twitter.

Profile

  • Je beschikt over prima digitale skills.
  • Je beschikt over minimum een bachelor in office management of informatica.
  • Je hebt een uitgesproken interesse voor digitale en grafische media.
  • Je gaat vlot om met sociale media, GroupMail (bijv. Mailchimp), web content management, powerpoint, photoshop…
  • Je beschikt over een uitstekende kennis van het Frans.
  • Je bent proactief en creatief.
  • Je houdt van teamwork.
  • Je kan daarnaast indien nodig ook zelfstandig functioneren en je respecteert deadlines.

Offer

  • een aangename en afwisselende job met een veelzijdig takenpakket in een dynamische beroepsorganisatie;
  • een marktconform salaris met een pakket extralegale voordelen;
  • bijkomende opleidingsmogelijkheden;
  • een aangename en stabiele werkomgeving;
  • de mogelijkheid om één dag per week thuis te werken vanaf de vierde maand na indiensttreding;
  • kantoren gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer;
  • een job met een uitstekend “work-life”-evenwicht.

Interested?

Stef Van Attenhoven
02 509 00 10

Brussels

Others also viewed

The job was saved

You can find your saved jobs on the homepage or in My Jobat.

To view them on other devices as well, just log in.

Apply now Apply now

41 days left to apply

Characteristics

Requirements

  • Academic Bachelor
  • At least 2 years experience
  • Dutch, French

Offer

  • Permanent
  • Full-time

Apply before

Receive new jobs by e-mail

Receive new 'Administrative clerk' jobs in Brussels straight to your mailbox.

We will not send you any advertising.