Back to search results Previous

10 of 19

Next
Profile Group

Management assistent van de CEO

Management assistent van de CEO

Profile Group | Sint-Gillis | Permanent, Full-time

Published on Jobat.be 20 days ago

Onze klant is een ingenieursbureau gespecialiseerd in spoorinfrastructuur en -technologie.

De meer dan 1000 enthousiaste medewerkers worden geïnspireerd door een bedrijfscultuur die autonomie, innovatie en participatie stimuleert. Uit hun ideeën vloeide in 2018 een nieuw organisatiemodel voort waarin multidisciplinaire projectteams samenwerken en waar interactie en kennis delen de motor zijn

Management assistent van de CEO

Job description

Door je professionalisme en administratief, organisatorisch talent win je het vertrouwen van de CEO en het topmanagement.
De digitale manier van werken (cloud, mobile devices, ...), en courante kantoorsoftware hebben geen geheimen voor jou.

  • Je ondersteunt de Chief Executive Officer (CEO)

o Je organiseert de agenda van de CEO en stelt de juiste prioriteiten

o Je behandelt de inkomende telefoons, e-mails, afspraken, correspondentie

o Je plant en organiseert vergaderingen.

  • Als Senior management assistent bouw je een netwerk op binnen en buiten de onderneming (oa met de stakeholders), wat een vlotte en professionele samenwerking bevordert.
  • Je professionele uitstraling is het uitgangsbord van het bedrijf.
  • Je beheert de opvolging van dossiers die de CEO moet voorstellen aan de directieorganen van (Executive Comité, Directiecomité, Raad van Bestuur, Auditcomité, ...) op basis van de informatie ter beschikking gesteld door het management
  • Je volgt de agenda op, alsook de verslagen van de directieorganen en verdeelt informatie binnen het bedrijf in overleg met de CEO.
  • Je ziet erop toe dat acties beslist tijdens de vergaderingen van de directieorganen worden opgevolgd en uitgevoerd in samenwerking met de CEO.
  • Je verzamelt de nodige reacties op vragen, correspondentie, e-mails, ... en zorgt voor een adequate en stipte respons.
  • Je organiseert autonoom het secretariaat, coördineert diverse administratieve activiteiten binnen de dienst. Je formuleert verbeteringsvoorstellen en helpt mee om de optimale werking te garanderen.
  • Je plaatst de bestellingen in SAP (een opleiding zal hiervoor voorzien worden).

Profile

  • Je beschikt over een bachelor diploma
  • Je hebt een minimum van 8 jaar ervaring in een gelijkaardige functie
  • Je hebt ervaring en affiniteit in digitale werktuigen en werkmethodes ( Cloud, mobile,...)
  • Je hebt een goede kennis van courante kantoorsoftware (MS Office)
  • Je bent vlot tweetalig Nederlands-Frans. De kennis van het Engels is een pluspunt.
  • Je bent autonoom, assertief, stressbestendig en; je bent iemand die durft
  • Je bent flexibel, pragmatisch, gestructureerd en geordend; je bent in staat om een efficiënte werkplanning op te stellen en aan te passen aan deadlines, wisselende prioriteiten, beschikbare middelen en opmerkingen of instructies
  • Je bent communicatief, vriendelijk en gevat
  • Je begrijpt het gevoelige karakter van bepaalde informatie en gaat er behoedzaam mee om. Vertrouwelijke informatie pak je discreet aan in overleg met de CEO.

Offer

  • Een unieke job in een open en communicatieve omgeving waar autonomie gestimuleerd wordt. Meewerken aan belangrijke projecten die bijdragen aan een duurzame mobiliteit voor de samenleving.
  • Flexibiliteit met nadruk op een goede balans tussen werk en privé
  • Een contract van onbepaalde duur, een aantrekkelijk salaris
  • Bonus
  • Groeps-en hospitalisatieverzekering
  • Maaltijdcheques
  • Voordelige tarieven voor verplaatsingen met de trein
  • Carrièreplan met technische en niet-technische opleidingen
  • 20 verlofdagen en 13 compensatiedagen
  • Flexiebel uuroster

Interested?

Muriel Vindevogel
02 738 02 62

Brussels

Others also viewed

The job was saved

You can find your saved jobs on the homepage or in My Jobat.

To view them on other devices as well, just log in.

Apply now Apply now

36 days left to apply

Characteristics

  • Function type: Management assistant / secretary
  • Sector: Logistics, Transport and Handling
  • Sint-Gillis (location)
  • All jobs via Profile Group

Requirements

  • Professional bachelor (Higher Education Short Type)
  • At least 5 years experience
  • Dutch, French

Offer

  • Permanent
  • Full-time

Apply before

Receive new jobs by e-mail

Receive new 'Management assistant / secretary' jobs in Brussels straight to your mailbox.

We will not send you any advertising.