Back to search results Previous

4 of 7

Next

Management Assistant (m/v)

At ENGIE

Published on Jobat.be 6 days ago

---The English version isn't available at this moment. We apologize for this inconvenience. You can find the Dutch version below.

ENGIE Axima is met meer dan 50 jaar ervaring de referentie op het gebied van HVAC-oplossingen, luchtbehandeling, koudetechniek, piping, multi-techniek en sprinklers.

Samen met ENGIE Fabricom en ENGIE Cofely behoort ENGIE Axima tot de BENELUX-divisie van ENGIE. Met 15 vestigingen in België en Luxemburg, telt ENGIE Axima meer dan 1.300 medewerkers en behaalt een jaarlijkse omzet van 290 miljoen €.

Binnen de BU Refrigeration van de Groep ENGIE Axima, beheersen we de volledige koudeketen, of het nu gaat om grote of kleine koelinstallaties, van eenvoudig tot erg complex. We denken aan ammoniakinstallaties, transkritische CO2 installaties, proceskoeling, chillers, airco's, warmtepompen, koel- of vriescellen, enz.

Management Assistant (m/v)

Job description

MANAGEMENT ASSISTANT (m/v)

Jouw missie

Als Management Assistant ben je verantwoordelijk voor volgende taken:
* je ondersteunt de Managing Director en het directieteam op een proactieve manier (o.a. logistieke en administratieve problemen)
* je bent het eerste aanspreekpunt voor alle binnenkomende communicatie
* je bent een goede ambassadeur van de afdeling voor interne en externe contacten
* je bent verantwoordelijk voor een kwalitatief hoogstaande administratieve ondersteuning
* je filtert telefonische vragen of je lost ze op door snel en accuraat te reageren
* je maakt inhoudelijke en organisatorische voorbereidingen van meetings en bewaakt de deadlines, je zorgt er voor dat deze gehaald worden
* je beheert de agenda van het managementteam
* je plant en organiseert vergaderingen, je regelt de locatie, reisarrangementen en catering, en je houdt hierbij zorgvuldig rekening met de privé-noden van de deelnemers
* je doet bestellingen via Engie Booking Tool (bvb. reizen, hotels, seminaries, boeken, ...) in lijn met het intern reisbeleid van de onderneming
* je zorgt voor een kwalitatief onthaal van bestuurders en andere bezoekers
* je wordt ingeschakeld voor het opmaken van presentaties en rapporten, brieven, mails en interne nota's
* je stelt notulen van de team meetings op
* je zorgt ervoor dat briefwisseling en presentaties correct zijn gepresenteerd in overeenstemming met bedrijfsstandaarden en communicatie-richtlijnen (house style)
* je bewaart een goed overzicht van documenten die ondertekend dienen te worden en je bewaakt dat dit effectief gebeurt voor het verstrijken van de deadlines
* je maakt vertalingen (van het Nederlands naar het Frans en omgekeerd)
* je verzorgt de interne en externe communicatie van de Managing Director en het managementteam
* je waakt erover dat het nodige materiaal voor interne/externe meetings aanwezig is
* je onderhoudt en verzorgt contacten met externe firma's voor de uitvoering van de bovenvermelde taken

Profile

* je behaalde een bachelor of master diploma in office management (of gelijkwaardig door ervaring)
* je bent Nederlandstalig en je hebt een zeer goede kennis van het Frans en het Engels
* je hebt een zeer goede kennis van de MS Office pakketten (Word, Excel, Powerpoint en Outlook)
* je bent een enthousiaste en efficiënte teamwerker die zonder moeite autonoom werkt
* je hebt minstens vijf jaren ervaring in een gelijkaardige functie
* je hebt het vermogen om op een gestructureerde en georganiseerde manier te werken
* je communiceert op een transparante, duidelijke manier en hanteert hierbij de nodige diplomatie
* je beschikt over een goede dosis assertiviteit
* je werkt op een gestructureerde manier, maar bent ook in staat snel te schakelen tussen verschillende taken, en dit zonder je prioriteiten en deadlines uit het oog te verliezen
* je bent klantgericht
* jouw kernwaarden zijn bedrijfsethiek en professionaliteit

Offer

ENGIE AXIMA biedt jou
* je komt terecht in een gezond, sterk groeiend en innovatief bedrijf met een duidelijke toekomstvisie en strategie
* je kan rekenen op permanente begeleiding, opleidingsmogelijkheden en doorgroeimogelijkheden binnen ENGIE en daarnaast bieden wij je ook een interessant salarispakket met diverse extralegale voordelen
* je kan genieten van een goede werk/privé balans

Jouw HR-contactpersoon
Ines Van Geert - ines.vangeert@external.engie.comof +32 471 89 05 55

Werkplaats: Slachthuislaan 23 Antwerpen
Limburg,Eastern Flanders,Western Flanders,Antwerp,Flemish Brabant

People also viewed

The job was saved

You can find your saved jobs on the homepage or in My Jobat.

To view them on other devices as well, just log in.

Apply now Apply now

33 days left to apply

Characteristics

  • Function type: Management assistant / secretary
  • Sector: Construction, construction material and broker
  • Flanders
  • More info about this company

Requirements

  • Master (University or Higher Education Long Type)
  • Dutch

Offer

  • Permanent
  • Full-time

Apply before

Receive new jobs by e-mail

Receive new 'Management assistant / secretary' jobs in Limburg, Eastern Flanders, Western Flanders, Antwerp, Flemish Brabant straight to your mailbox.

We will not send you any advertising.