Back to search results Previous

2 of 5

Next
Page Personnel

Internationale Customer Service voor UK Markt

Ben jij op zoek naar een uitdagende en gevarieerde job? Waarbij je verantwoordelijkheid draagt? Waar je je talenkennis als een troef kan inzetten?

Page Personnel | Mechelen | Interim, Full-time

Published on Jobat.be 13 days ago

Onze klant is een multinational in de voedingsindustrie en is momenteel op zoek naar een nieuwe collega op haar Customer Service afdeling. Ze zijn actief op zoek naar een Internationale Customer Service voor UK Markt.

Het bedrijf is in Mechelen gelegen en gemakkelijk bereikbaar met de wagen en het openbaar vervoer.

Internationale Customer Service voor UK Markt

Job description

Als Internationale Customer Service voor UK Markt ben je verantwoordelijk voor:

  • Orderverwerking van A tot Z

  • Uitgebreid klantencontact: je staat klanten te woord i.v.m. de status van hun leveringen, facturen, contracten en andere informatie

  • Opmaken van credit en debit nota's

  • Klachtenbehandeling en opvolging

  • Facturatie en opvolging

  • Voorraadbeheer en stock controle

  • Noden van de klant begrijpen en op inspelen

  • Nieuwe ideeën lanceren omtrent demand planning

  • Samenwerken met interne diensten: supply chain, finance, logistiek, magazijn, verkoop, …

  • Ad hoc analyses maken (bv. Forecast opstellen omtrent bestellingen)

  • Anticiperen op mogelijke problemen

  • Allround administratie verbonden aan Customer Service

Profile

Het ideale profiel voor de Internationale Customer Service voor UK Markt:

  • Je behaalde een hoger diploma of bent gelijkgesteld door ervaring

  • Je hebt twee jaar ervaring binnen Customer Service of op een Commerciële Binnendienst in een B2B omgeving

  • Je spreekt vloeiend Engels, alle andere Europese talen zijn een plus!

  • Je bent klantgericht

  • Je kan vlot met systemen om (SAP, MS Office, …)

  • Je bent communicatief sterk en werkt graag samen in team

  • Je kan constructief én creatief denken

  • Je kan rustig blijven in stresserende situaties

  • Je bent proactief, nauwkeurig en hebt oog voor detail

Offer

  • Dynamische, groeiende, internationale werkgever met moderne kantoren in Mechelen

  • Gemakkelijk bereikbaar

  • Aantrekkelijk salarispakket met extralegale voordelen én 12 ADV dagen

  • Je krijgt ontwikkelingskansen in je carrière

  • Na een succesvolle interimperiode, krijg je een vast contract

Interested?

Page Personnel Belgium
Hannah Schepers
+32 3 303 28 61
Emiel Banningstraat 47 2000 Antwerpen
Mechelen

Others also viewed

The job was saved

You can find your saved jobs on the homepage or in My Jobat.

To view them on other devices as well, just log in.

Apply now Apply now

47 days left to apply

Characteristics

Requirements

  • Academic Bachelor
  • At least 2 years experience
  • Dutch, English

Offer

  • Interim
  • Full-time

Apply before

Receive new jobs by e-mail

Receive new 'Customer service' jobs in Mechelen straight to your mailbox.

We will not send you any advertising.