Back to search results Previous

6 of 6

Kaercher

Internal Key Account Manager (m/v)

Internal Key Account Manager (m/v)

Kaercher | Wilrijk | Permanent, Full-time

Published on Jobat.be 10 days ago

Kärcher is wereldwijd marktleider op gebied van reinigingssystemen, producten en diensten. Het bedrijf staat voor kwaliteit, innovatie en duurzaamheid. De sleutel van ons succes zijn onze gemotiveerde medewerkers die dagelijks hun expertise toewijden aan ons bedrijf en product.

Kärcher is een Duits familiebedrijf dat uitzonderlijke carrièremogelijkheden aanbiedt binnen een sterke, gezonde en internationaal gereputeerde groep.

Interessante uitdagingen in combinatie met uitwisseling van know-how, creëren een ideaal platform voor de individuele carrièreplanning en persoonlijke ontwikkeling.

Wij zoeken naar betrokken medewerkers die teamwork waarderen. Medewerkers die samen met ons streven naar wat Kärcher speciaal maakt : altijd het beste aanbieden, zonder uitzondering.

Internal Key Account Manager (m/v)

Job description

  • Als IKAM word jij onze spilfiguur in de after-sales communicatie naar onze professionele klanten in het marktsegment van schoonmaakbedrijven en car wash installaties (B2B). Hierbij werk je nauw samen met de Key Account Manager van de desbetreffende sector.
  • Na een grondige opleiding, word jij bedreven in :
    • Het verwerken van bestellingen en controleren van orders met een kritische blik op volledigheid en juistheid.
    • Het pro-actief communiceren van levertermijnen van bestellingen naar klanten en Sales. Jouw streefdoel is steeds een vlotte en tijdige oplevering te kunnen garanderen.
    • Het regelen van administratieve formaliteiten omtrent aanvragen van certificaten, het sporadisch opmaken van offertes, het verzenden van klantendocumentatie en prijsinformatie.
  • Werkprocedures staan bij jou hoog in het vaandel. Indien nodig neem je initiatief in het schrijven of aanpassen van die procedures teneinde de workflow te optimaliseren.
  • Je werkt in een team van 3 mensen. Tijdens vakantieperiodes fungeer je hierbij als back-up.
  • Je rapporteert aan de Customer Service Manager.
  • Profile

    • Je hebt een Bachelor opleiding genoten (administratief/commercieel) en beschikt over een vlotte tweetaligheid Nederlands-Frans in woord en geschrift.
    • Je hebt een goede kennis van MS Office. Ervaring met Sap is een pluspunt. .
    • Je bent luistervaardig, empathisch en communicatief. De klant staat voor jou steeds centraal.
    • Je kan zelfstandig werken. Je bent een problem-solver met een hands-on mentaliteit.
    • Je beschikt over een kleine dosis technische affiniteit om toestellen te begrijpen en herkennen.

    Offer

    Kärcher biedt een veelzijdige en afwisselende functie binnen een sterke, gezonde en internationale gereputeerde groep. Je komt terecht in een professionele werkomgeving met een stimulerende, informele en collegiale sfeer. Je kunt rekenen op een marktconform salarispakket en motiverende loopbaanperspectieven.

    Interested?

    Sofie Maes
    +32 3 340 08 53

    Antwerp & Port of Antwerp

    Others also viewed

    The job was saved

    You can find your saved jobs on the homepage or in My Jobat.

    To view them on other devices as well, just log in.

    Apply now Apply now

    46 days left to apply

    Characteristics

    Requirements

    • Professional bachelor (Higher Education Short Type)
    • Limited experience (< 2 years)
    • Dutch, French

    Offer

    • Permanent
    • Full-time

    Apply before

    Receive new jobs by e-mail

    Receive new 'External sales / representative' jobs in Antwerp & Port of Antwerp straight to your mailbox.

    We will not send you any advertising.