Back to search results

1 of 3

Next
Profile Group

HR OFFICER, NL/FR

HR OFFICER, NL/FR

Via Profile Group

Published on Jobat.be 16 days ago

Profile Group is een Rekruterings- en Selectiekantoor dat al meer dan 25 jaar kandidaten helpt in hun zoektocht naar werk voor klanten uit verscheidene sectoren. Profile Group levert een kwalitatieve service en helpt u bij het optimaliseren van het sollicitatieproces en de vaardigheden die noodzakelijk zijn voor het afleggen van goede interviews.

Voor onze partner, een dienstverlener op het gebied van luchtvaartonderhoud, zoeken we actief naar een HR OFFICIER voor de site in Zaventem.

HR OFFICER, NL/FR

Job description

U zorgt voor :

  • Hoofdzakelijk de loonadministratie (in samenwerking met het sociaal secretariaat en de Planning Manager) met de software van SDworx en de interne software voor tijdsregistratie (ziekteverlof, werkongevallen, verlofaanvragen,...)
  • Het opvolgen van de wijzigingen in de sociale wetgeving met eventueel hulp van de juridische dienst
  • Het beheer van arbeidsovereenkomsten, deeltijdse arbeid en tijdskrediet
  • Het opvolgen van extralegale voordelen zoals groepsverzekering (extralegaal pensioen), hospitalisatieverzekering, bedrijfswagens...
  • Het opvolgen van stagiairs, interims, studenten
  • De organisatie van technische en niet-technische opleidingen (talen, IT, etc), evenals het opvolgen van de dossiers betaald educatief verlof verslagen geven, de stand van de tellers...
  • Het rekruteringsproces (van de redactie tot de publicatie van de aankondiging en screening van cv"s)
  • Klaar te staan om naar de medewerkers te luisteren, hun vragen te beantwoorden.
  • Back-up zijn van de secretaresse voor verschillende taken zoals de vertaling van bepaalde documenten, de verdeling van de post, plannen van medische onderzoeken, beheer van werkkledij en badgen, het economaat.

tag: HR officer, HR manager, HR assistant, human ressources, comp&ben, compensation & benefits, payroll, recruitment & selection, talent management, training, HR generalist.

Profile

  • U beschikt over een Bachelor diploma (bij voorkeur in HR, humane wetenschappen, sociale
  • wetenschappen of rechten) of gelijkwaardig door ervaring
  • U heeft meerdere jaren ervaring, voornamelijk in loonbeheer
  • U heeft een goede kennis van MS Office (hoofdzakelijk Word, Excel)
  • U spreekt vlot Nederlands en heeft een zeer goede kennis van het Frans
  • U heeft een goede kennis van het Engels, mondeling en schriftelijk
  • U werkt op een georganiseerde manier en bent dusdanig autonoom
  • U denkt oplossingsgericht en houdt van ondernemen
  • U respecteert de confidentialiteit van de aan U toevertrouwde taken
  • U communiceert vlot en past uw taalgebruik aan aan uw gesprekspartner
  • U werkt op een gestructureerde manier en bent stressbestendig

Offer

  • Voltijds
  • 40u per week met 12 compensatiedagen per jaar
  • Een aantrekkelijk salarispakket
  • Een gevarieerde, veelzijdige functie, rijk aan contacten, met veel autonomie en in een aangename werkomgeving.
Brussels

People also viewed

The job was saved

You can find your saved jobs on the homepage or in My Jobat.

To view them on other devices as well, just log in.

Apply now Apply now

40 days left to apply

Characteristics

Requirements

  • Academic Bachelor
  • At least 5 years experience
  • Dutch, French

Offer

  • Permanent
  • Full-time

Apply before

Receive new jobs by e-mail

Receive new 'HR assistant / HR officer' jobs in Brussels straight to your mailbox.

We will not send you any advertising.