Back to search results
Profile Group

Facilities Officer

Facilities Officer

Profile Group | Elsene | Permanent, Full-time

Profile Group is een Rekruterings- en Selectiekantoor dat al meer dan 30 jaar kandidaten helpt in hun zoektocht naar werk voor klanten uit verscheidene sectoren. Profile Group levert een kwalitatieve service en helpt u bij het optimaliseren van het sollicitatieproces en de vaardigheden die noodzakelijk zijn voor het afleggen van goede interviews.

Voor onze klant, een prestigieus internationaal bedrijf, gevestigd in 1050 Brussel, werven we een " Facilities Officer" aan.

Facilities Officer

Job description

Uw day to day:

  • Verantwoordelijk voor de dagelijkse begeleiding van het onthaalbureau en de receptie.
  • U coördineert het dagelijkse werk van de afdeling, inclusief inkomende en uitgaande e-mails, leveringsvoorraad en bestellingen, helpdesk-e-mails, projecten en technische vragen.
  • U houdt contact met de technische staf van het gebouw. U moet ervoor zorgen dat de kwaliteit van de dienstverlening hoog blijft. Maandelijkse vergaderingen om voor de vereiste normen te zorgen (algemeen onderhoud van het gebouw).
  • Beheer van de schoonmaakservice. Verantwoordelijkheid voor de dagelijkse schoonmaak Maandelijkse vergaderingen worden gepland met de supervisor van deze dienst.
  • U zorgt voor de controle over de diensten die door de reisbureaus worden aangeboden. U beheert normen en verzamelt feedback van interne gebruikers.
  • U zorgt ook voor het toezicht op de verkoopdiensten die door leveranciers worden verleend.
  • Verantwoordelijk voor de interne mobiliteitstoezicht in samenwerking met de projectmanager. U moet assistentie verlenen tijdens de mutatie. U bent ook verantwoordelijk voor de planning en aankoop van nieuwe benodigdheden, maar ook voor de planning van alle elektrische werkzaamheden (installaties).
  • Beheer van leveranciers en zoeken naar manieren om de dienstverlening aan interne en externe klanten te verbeteren. U beheert alle leverancierscontracten. Alle contracten moeten in de database worden geregistreerd.
  • U communiceert wekelijks de verschillende problemen, veranderingen en ideeën aan de Manager Benelux
  • U zorgt ervoor dat alle milieuprocedures worden gevolgd. Controle van jaarlijkse interne audits.
  • U houdt de database up-to-date (contracten, vervaldatums, verlengingen)

Profile

  • Drietalig NL/EN/FR
  • 5 jaar ervaring in een soortgelijke functie
  • Participatief management en goed teammanagement
  • Gericht op procedures en oog voor detail
  • Flexibiliteit om de kwaliteit van de dienstverlening te waarborgen
  • Professionele persoonlijke presentatie
  • Verantwoordelijkheid nemen voor werk

Offer

  • Voltijds vast contract;
  • Een gevarieerde functie in een aangename werkomgeving met een zeer goede sfeer;
  • Balans tussen werk en privéleven
  • Een aantrekkelijk salarispakket met interessante extralegale voordelen (maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, vergoeding van kosten van het openbaar vervoer);
  • Een werkplaats in het centrum van Brussel, gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer met winkels, snacks in de buurt.
This job is no longer available.

Other jobs at Profile Group

All jobs Facility manager

Popular Jobs in Facility manager:

Interesting jobs in your mailbox every week? Complete your CV on My Jobat and register for Jobat Express.

Brussels

Others also viewed

The job was saved

You can find your saved jobs on the homepage or in My Jobat.

To view them on other devices as well, just log in.

Apply now

This job is not available

Characteristics

Requirements

  • Academic Bachelor
  • At least 5 years experience
  • Dutch, French, English

Offer

  • Permanent
  • Full-time

Receive new jobs by e-mail

Receive new 'Facility manager' jobs in Brussels straight to your mailbox.

We will not send you any advertising.