Back to search results
Profile Group

Directie-Assistent(e) - HR Departement

Directie-Assistent(e) - HR Departement

Profile Group | Laken (Bru.) | Permanent, Full-time

Onze klant maakt deel uit van een Ziekenhuisafdeling ( 4 ziekenhuizen) in Brussel en is voor het departement Human Resources op zoek van een Directie Assistent(e)

Directie-Assistent(e) - HR Departement

Job description

Het departement Human Resources van onze klant werkt ten dienste van de 4 ziekenhuizen en voor het Laboratorium Brussel. Tegen de achtergrond van deze mutualisering bent u de rechterhand waarbij u de dimensies van office management en globale ondersteuning aan de Directie human resources in termen van secretariaat & organisatie combineert.

De HR Directie-assistent(e) verleent bijstand aan de DHR van de Group bij het dagelijks beheer van de informatie en de administratieve taken, evenals bij de organisatie van de dienst in zijn verschillende dimensies.

Hij/zij ondersteunt de strategische projecten van de directie ten behoeve van een optimale dienstverlening aan onze interne en externe klanten.

Algemeen Secretariaat :

  • Onthaal en weg wijzen van de medewerkers en bezoekers
  • Afhandelen van de telefoongesprekken van de DHR en prioriteitenstelling van de informatie
  • Opmaak van brieven/verslagen & presentaties ter ondersteuning van de lopende projecten
  • Organisatie en opvolging van vergaderingen, werkgroepen en diverse evenementen : contactname, verzending van mailberichten, agendabeheer, voorbereiding van de dossiers, catering...
  • Notities maken en opstellen van de notulen
  • Deelname aan het tot stand brengen van een optimale dynamiek van documentatiebeheer, in samenwerking met de assistenten van de andere departementen

Communicatie :

  • Communicatieacties voorstellen, opvolgen en optimaliseren
  • Optimaal beheer en overdracht van de informatie tussen de verschillende diensten van het HR departement
  • Beheer van de HR inhoud van de diverse intranetten
  • Overlegging en bijwerking van de HR documenten die ter beschikking van de werknemers worden gesteld

Aankopen en logistiek :

  • Bestelling van kantoorbenodigdheden & -materiaal en diverse goederen
  • Inventaris en voorraadbeheer
  • Supervisie van de logistieke stromen (leveringen, onderhoud,...)
  • Opvolging van de facturen en budgetten

Profile

  • Minstens in het bezit zijn van een diploma op bachelorniveau en een ervaring van omgeveer 7 jaar in een gelijkaardige functie
  • Perfecte schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden in het Frans en het Nederlands
  • Enthousiasme en goede sociale vaardigheden
  • Gestructureerd, nauwgezet en betrouwbaar
  • Optimale organisatorische en planningsvaardigheden
  • Prioriteiten kunnen bepalen en naleving van de termijnen
  • Klant- en oplossingsgericht
  • Diplomatieke vaardigheden en waarborg van de geheimhouding. Discretie en inachtneming van het beroepsgeheim
  • Goede tijdsplanning en stressbestendig
  • Teamgeest, samenwerking
  • Aanpassingsvermogen en autonomie
  • Beheersing van de softwaretoepassingen MS Office

Offer

  • Aantrekkelijk salaris op basis van uw ervaring
  • 38 uur contract van onbepaalde duur
  • Maaltijdscheques
  • 80% vergoeding van openbaar vervoer
  • Preferentiële tarieven voor gezondheidzorg in de ziekenhuizen van de Groep
  • Jaarlijkse premie
  • 29 verlofdagen + 10 feestdagen
This job is no longer available.

Other jobs at Profile Group

All jobs Management assistant / secretary

Popular Jobs in Management assistant / secretary:

Interesting jobs in your mailbox every week? Complete your CV on My Jobat and register for Jobat Express.

Brussels

Others also viewed

The job was saved

You can find your saved jobs on the homepage or in My Jobat.

To view them on other devices as well, just log in.

Apply now

This job is not available

Characteristics

  • Function type: Management assistant / secretary
  • Sector: Health care and medical accessories
  • Laken (Bru.) (location)
  • All jobs via Profile Group

Requirements

  • Professional bachelor (Higher Education Short Type)
  • At least 5 years experience
  • Dutch, French

Offer

  • Permanent
  • Full-time

Receive new jobs by e-mail

Receive new 'Management assistant / secretary' jobs in Brussels straight to your mailbox.

We will not send you any advertising.