Back to search results Previous

2 of 3

Next
NEOPOST

Digital Marketing & Events Coördinator

Ontwikkeling van digitale marketing programma's in Benelux

Via NEOPOST

Published on Jobat.be 15 days ago

Neopost is wereldleider in het bieden van communicatieoplossingen voor post- en pakjesverwerking, verzenddiensten, en digitale communicatie. Neopost heeft oplossingen om verzendingen uit te besteden, documenten te digitaliseren, poststukken te frankeren, enveloppen te vullen en inkomende pakketten te traceren

Neopost is aanwezig in België en 30 andere landen verspreid over de wereld. Circa 6000 medewerkers zetten zich wereldwijd in om de interacties van de klanten responsiever en krachtiger te maken.

Voor onze vestiging in Zaventem zoeken wij een ambitieuze m/v:

Digital Marketing & Events Coördinator

Digital Marketing & Events Coördinator

Job description

Als Digital Marketing & Events Coördinator beheer je de ontwikkeling en implementatie van communicatie -en digital marketingprogramma"s voor de volledige BeNeLux regio. Je bepaalt mee de SEO-strategie van de website. Je evalueert op geregelde basis de SEA-campagnes en doet aanbevelingen voor effectievere campagnes. Je waakt erover dat deze campagnes in dezelfde lijn liggen als de overige communicatie. Je onderhoudt tevens de communicatie op de globale website en op social media. Via direct mail-acties, PR en gerichte advertising tracht je de verkoop te boosten, nieuwe klanten aan te werven of leads te genereren. Verder word je nauw betrokken bij de organisatie van corporate events en conferenties.

Profile

  • Je beschikt minstens over een bachelorsdiploma in marketing en bij voorkeur eveneens over een extra opleiding in digitale communicatie.
  • Je deed reeds een aantal jaren ervaring op in een soortgelijke functie (hetzij bij een agentschap hetzij intern in een bedrijf).
  • Je kent goed je weg in web analytics, SEO, PPC, social media en email marketing.
  • Je hebt sterke communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk en beschikt over een goede talenkennis (Nl/ Fr/ Eng).
  • Je kan zowel zelfstandig als in team werken, en neemt graag initiatief.
  • Je kan goed omgaan met deadlines en kan op meerdere projecten tegelijkertijd werken.
  • Je legt vlot contacten, zowel intern als buiten het bedrijf

Offer

Een functie met ruimte om initiatief te nemen, met zowel een technische als inhoudelijke component. Een aangename en dynamische werksfeer binnen een goed omkaderde organisatie. De mogelijkheid om jezelf te ontplooien op professioneel vlak. Een interessant salarispakket volgens ervaring en competenties.

Antwerp,Flemish Brabant,Limburg,Brussels

People also viewed

The job was saved

You can find your saved jobs on the homepage or in My Jobat.

To view them on other devices as well, just log in.

Apply now Apply now

20 days left to apply

Characteristics

  • Function type: Communication management
  • Sector: Publishers and Printing
  • Antwerp
  • Limburg
  • Flemish Brabant
  • Brussels
  • More info about this company

Requirements

  • Professional bachelor (Higher Education Short Type)
  • At least 2 years experience
  • Dutch, French, English

Offer

  • Permanent
  • Full-time

Apply before

Receive new jobs by e-mail

Receive new 'Communication management' jobs in Antwerp, Flemish Brabant, Limburg, Brussels straight to your mailbox.

We will not send you any advertising.