Back to search results

1 of 11

Next
Attentia

Customer Service Advisor

At Attentia

Published on Jobat.be 1 day ago

Customer Service Advisor

Job description

Functie

  • Je bent verantwoordelijk om klantenbehoeften te detecteren en gepaste oplossingen voor te stellen. Je onderzoekt intern de verschillende mogelijkheden en doet dit obv de vigerende wetgeving.
  • Je organiseert de medische onderzoeken, vaccinatiecampagnes, CPBW en bedrijfsbezoeken voor de klant en dit op de meest effici?nte manier.
  • Je staat in voor de kwalitatieve opvolging van binnenkomende vragen van klanten intern en extern.
  • Je bent verantwoordelijk voor een up to date klantenbestand in ons softwaresysteem Health@work.
  • Je volgt de facturatie van onze dienstverlening op en bent in staat vragen van klanten te beantwoorden.
  • Je bewaakt een uniforme dienstverlening en overtreft de verwachtingen van je klant.
  • Je bent het aanspreekpunt voor de interne preventie adviseur / hr? bij de klant en onderhoudt een vlot face tot face contact met je klant.
  • Je communiceert op een professionele en pro-actieve manier met de klant.
  • Je volgt de procedures op van het kwaliteitssysteem en doet spontaan voorstel tot verbetering.
  • Je werkt nauw samen met de collega's van planning en callcenter en draagt actief bij in teammeetings.
  • Je rapporteert aan de?Service?Delivery?Manager

?

Profiel

  • Je bent in het bezit van een Bachelor diploma.
  • Kennis van de welzijnswetgeving is een pluspunt.
  • Je bent 2-talig Nl - Fr.
  • Je bent sterk in plannen en organiseren en volgt hierbij de voorgeschreven procedures.
  • Je kan gestructureerd en autonoom werken.
  • Je bent een echte teamplayer en springt graag bij voor je collega's.
  • Je behoudt je kalmte bij onverwachte situaties en communiceert professioneel in alle mogelijke situaties.
  • Je bent ambassadeur van Attentia, je promoot een positieve instelling en neemt initiatieven en toont ownership.
  • Je bent luistervaardig en denkt pro-actief en oplossingsgericht.
  • Je bent geboeid door een omgeving waarin de mens (medewerkers en klanten) centraal staat.

Profile

?
Brussels

People also viewed

The job was saved

You can find your saved jobs on the homepage or in My Jobat.

To view them on other devices as well, just log in.

Apply now Apply now

33 days left to apply

Characteristics

Requirements

  • Professional bachelor (Higher Education Short Type)

Offer

  • Full-time

Apply before

Receive new jobs by e-mail

Receive new 'Customer service' jobs in Brussels straight to your mailbox.

We will not send you any advertising.