Back to search results

1 of 5

Next
Attentia

Customer Advisor

Attentia | Gent | Permanent, Full-time

Published on Jobat.be 7 days ago

Zin in een topjob bij Attentia? Een aanrader! Zeker als je weet dat Attentia ervan overtuigd is dat een gezonde organisatie staat of valt met geëngageerde medewerkers. Het zijn onze mensen die elke dag het verschil maken om onze bedrijfsstrategie te realiseren.

Daarom nemen we bij Attentia ook de nodige engagementen naar onze mensen:

  • We geven je oprecht aandacht.
  • We tonen echt waardering voor je inzet en engagement.
  • We verlonen je goed en flexibel volgens je noden.
  • We bieden je uitgebreide ontwikkelingskansen en doorgroeimogelijkheden.  

Op deze manier wil Attentia voor bestaande en toekomstige medewerkers een 'Employer of Choice' zijn.

Wil je ook deel uitmaken van een topteam?

Customer Advisor

Je staat in voor de coördinatie van de activiteiten bij de klanten die aan jou zijn toegewezen.

  • Je plant en organiseert de medische onderzoeken, vaccinatiecampagnes, CPBW en bedrijfsbezoeken voor de klant.
  • Je volgt de facturatie van onze dienstverlening op.
  • Je bewaakt een uniforme dienstverlening en overtreft de verwachtingen van je klant.
  • Je staat in voor de kwalitatieve opvolging van binnenkomende vragen van klanten intern en extern.
  • Je communiceert op een professionele en pro-actieve manier met de klant.
  • Je kent de behoeften van je klant door en door en vertaalt deze vlot intern (richting planner, bedrijfsarts,…).
  • Je volgt de procedures op van het kwaliteitssysteem.
  • Je werkt nauw samen met de dienst risicobeheersing voor het opvolgen van de activiteiten risicobeheer.

  •  Je bent in het bezit van een Bachelor diploma
  • Je bent tweetalig NL-Fr
  • Je bent sterk in plannen en organiseren en volgt hierbij de voorgeschreven procedures.
  • Je bent een echte teamplayer en springt graag bij voor je collega’s.
  • Je behoudt je kalmte bij onverwachte situaties.
  • Je kan je heel snel inwerken in nieuwe materie.

Een job bij Attentia betekent werken in een open sfeer waar klantgerichtheid, duurzaam werknemersengagement, ontwikkeling en vitaliteit centraal staan.
Je geniet een grote autonomie: kandidaten die graag wendbaar en oplossingsgericht werken en ownership nemen, voelen zich meteen thuis.

Korte communicatielijnen, een vlotte doorstroom van informatie en snelle beslissingsprocessen ondersteunen jou hierbij.

Daarnaast bieden we jou een aantrekkelijk en uitgebreid loonpakket, dat je voor een deel flexibel kan invullen volgens je eigen behoeften.

Ook zin om het engagement aan te gaan?

Interested?

https://ars2.equest.com/?response_id=0b76d11773473d93e49371ea790654d7
Ghent

Others also viewed

The job was saved

You can find your saved jobs on the homepage or in My Jobat.

To view them on other devices as well, just log in.

Apply now Apply now

48 days left to apply

Characteristics

  • Function type: Customer service
  • Sector: Service and Human Resource
  • Gent (location)
  • All jobs at Attentia

Requirements

  • Professional bachelor (Higher Education Short Type)
  • At least 2 years experience

Offer

  • Permanent
  • Full-time
  • Group insurance
  • Meal vouchers
  • GSM & smartphone
  • Laptop
  • Individual hospital insurance

Apply before

Receive new jobs by e-mail

Receive new 'Administrative clerk, Customer service' jobs in Ghent straight to your mailbox.

We will not send you any advertising.