Back to search results Previous

2 of 3

Next
Parking.brussels

Coördinator voor de overheidsopdrachten (m/v)

Brussel

Parking.brussels | Sint-Jans-Molenbeek | Permanent, Full-time

Published on Jobat.be 2 days ago

Parking.brussels is een jonge, dynamische overheidsinstelling. Ons motto 'beter parkeren om beter te bewegen' vat onze ambitieuze visie goed samen. Ons doel is om de parkeerregels in het hele Brusselse Gewest te harmoniseren in samenwerking met de 19 gemeenten, met het oog op een betere mobiliteit. Met een gemotiveerd team werken we dus aan een leefbaar Brussel, rekening houdend met de parkeerbehoeften. Aangezien parking.brussels een snelgroeiend agentschap is, zijn we op zoek naar nieuwe collega's.

Coördinator voor de overheidsopdrachten (m/v)

Job description

Als coördinator zal je deel uitmaken van de juridische dienst. Je biedt permanent ondersteuning bij het beheer van de activiteiten in verband met de overheidsopdrachten.

Verantwoordelijkheden en taken (niet-limitatieve lijst):

  • de procedure van de overheidsopdracht volledig opvolgen;
  • advies verstrekken aan de andere medewerkers over de te volgen procedures en de na te leven wettelijke modaliteiten;
  • adviezen formuleren over de overheidsopdrachten en het administratief toezicht;
  • toezien op het goede verloop van de hele procedure;
  • de medewerkers regelmatig informeren over wijzigingen in de wetgeving inzake overheidsopdrachten;
  • regelmatig informeren over de wijzigingen die in de wetgeving inzake overheidsopdrachten zijn aangebracht (opleidingen, lessen, enz.);
  • toezien op de budgettaire haalbaarheid van het te voeren beleid;
  • elk opdrachtdocument analyseren dat voor revisie door een ander personeelslid van de dienst wordt voorgelegd (bestek, nota, advies- en presentatieaanvraag aan de instanties, opdrachtaankondiging, brieven, enz.);
  • de fouten en/of de risico's inzake overheidsopdrachten identificeren; de nodige correcties, verbeteringen en herformuleringen voorstellen en de eventuele zoekopdrachten en bijkomende nodige controles sturen;
  • de uitgebrachte adviezen toelichten en illustreren om een kennisoverdracht naar de attachés en de gegradueerden van de dienst te garanderen en zodoende hun autonomie te verbeteren;
  • de personeelsleden van de dienst opleiden over de wetgeving en de praktijk van de overheidsopdrachten

Profile

OPLEIDING

Je beschikt over een master of een licentiaat (hoger onderwijs van het lange type) in de rechten.

Technische competenties

  • Je communiceert zowel schriftelijk als mondeling op een vlotte, duidelijke en gestructureerde manier.
  • Je kunt werken met de gangbare kantoortoepassingen (Word, Excel, Outlook, Powerpoint).
  • Je hebt kennis van de algemene organisatie en de werkingsprincipes van de opdrachten van het Agentschap.
  • Kennis van het Nederlands is een pluspunt.
  • Je hebt kennis van de openbare sector en de werking van de Brusselse instellingen.

Gedragscompetenties

  • Je legt verbanden tussen verschillende gegevens, bedenkt alternatieven en trekt gepaste conclusies.
  • Je neemt beslissingen op basis van (on)volledige gegevens en lanceert gerichte acties om ze te implementeren.
  • Je bewerkstelligt en versterkt de teamgeest met je adviezen en inzichten en door bij te dragen aan het oplossen van conflicten tussen collega's.
  • Je adviseert je gesprekspartners en brengt met hen een vertrouwensrelatie tot stand op basis van je expertise.
  • Je begeleidt interne en externe klanten op transparante, integere en objectieve wijze, biedt hen een dienstverlening op maat, en onderhoudt constructieve contacten.
  • Je handelt op integere wijze, in overeenstemming met de verwachtingen van de organisatie, respecteert de vertrouwelijkheid, komt verbintenissen na en vermijdt elke vorm van partijdigheid.
  • Je plant en beheert je eigen ontwikkeling naargelang van je eigen mogelijkheden, interesses en ambitie, door je eigen functioneren kritisch in vraag te stellen en je voortdurend te verrijken met nieuwe ideeën, benaderingen, vaardigheden en kennis.
  • Je spant je in, toont de wil en de ambitie om resultaten te bereiken, en draagt de verantwoordelijkheid voor de kwaliteit van de ondernomen acties.

Offer

Je wordt aangeworven als attaché (A101) met de bijhorende weddeschaal.

Voordelen

  • Een baan in een jonge overheidsinstelling, in volle ontwikkeling, die jouw betrokkenheid waardeert
  • Maaltijdcheques
  • Een aantrekkelijk aantal verlofdagen (35 dagen)
  • Gratis woon-werkverkeer met het openbaar vervoer binnen en buiten Brussel
  • Mogelijkheid om een fietsvergoeding te ontvangen
  • Hospitalisatieverzekering
  • Een levensduurtepremie voor de medewerkers die in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest wonen
  • Een harmonieus evenwicht tussen werk en privéleven dankzij een flexibel uurrooster binnen een werkweek van 38 uur en mogelijkheid tot telewerk
  • Mogelijkheid om een tweetaligheidspremie te ontvangen
  • Tal van opleidingsmogelijkheden (te volgen tijdens de werkuren)

De procedure bestaat uit een preselectie op basis van de criteria in deze functieomschrijving. De weerhouden kandidaten zullen worden uitgenodigd voor een selectiegesprek bij het Parkeeragentschap van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest.

Heb je een beperking, stoornis of ziekte, kun je steeds vragen naar redelijke aanpassingen voor de selectieprocedure. Vermeld dit bij de verzending van je curriculum vitae.

Voor meer informatie over de selectieprocedure kan je contact opnemen met:

de dienst Human Resources

tel.: 02 563 39 66

e-mail: hr@parking.brussels

Uiterste datum voor het indienen van sollicitaties: 13 - 04 -2019

Interested?

.

Brussels

Others also viewed

The job was saved

You can find your saved jobs on the homepage or in My Jobat.

To view them on other devices as well, just log in.

Apply now Apply now

33 days left to apply

Characteristics

  • Function type: Administration and support
  • Sector: Government and Social Profit
  • Sint-Jans-Molenbeek (location)
  • All jobs via Talentfinder

Requirements

  • Master (University or Higher Education Long Type)
  • At least 2 years experience
  • French

Offer

  • Permanent
  • Full-time

Apply before

Receive new jobs by e-mail

Receive new 'Administration and support' jobs in Brussels straight to your mailbox.

We will not send you any advertising.