Back to search results

Contracts administrator – (rand Brussel)

Via Anonymous

Onze klant is een onderneming actief in de luchtvaartsector.  Het gaat om een groeiend bedrijf met ambitieuze projecten, mooie doorgroeimogelijkheden en een sterk mobiliteitsbeleid. Het fantastische uitzicht krijgt u er zomaar bij.
 

Contracts administrator – (rand Brussel)

Job description

Als Contracts Administrator neem je ownership over alle contractuele kwesties gekoppeld aan het contract creation proces met betrekking tot de verkoop- en aankoopcontracten en je volgt dit proactief op.
 
Meer bepaald sta je in voor:
  • De opmaak van contracten vanuit standaardmodellen;
  • De centralisatie van interne en externe informatie die je vertaalt in de contracten;
  • Het verlenen van administratieve support aan managers in het kader van onderhandelingen met zakenpartners;
  • Het documentbeheer en het beheer van het goedkeuringsproces;
  • De coördinatie van verzoeken om juridisch, financieel en technisch advies,...;
  • De ondersteuning in de verdere ontwikkeling van de tools die het proces ondersteunen;
  • Het beheer van bestaande contracten en het actief opvolgen van database, coördinatie en informatie aan de managers van alle relevante zaken;
  • Ondersteuning van de Contracts Manager in de implementatie en opvolging van procedures rond contract management;

Profile

  • Je behaalde minstens een Bachelor rechtspraktijk of je bent gelijkwaardig door ervaring;
  • Je hebt minstens 4 jaar relevante ervaring;
  • Je hebt een goed begrip van de juridische aspecten van contractbeheer;
  • Je hebt inzicht in de rol en het belang van de commerciële activiteiten op de luchthaven;
  • Je bent analytisch, hebt oog voor detail en getuigt van kritische zin;
  • In jouw communicatie getuig je van de nodige beïnvloedingskracht en impact;
  • Je hebt een go-get-mentaliteit, bent proactief en assertief;
  • Je hebt een goede gesproken en geschreven kennis van het Nederlands en het Engels, en minstens een basiskennis van het Frans;

Offer

Wat mag je verwachten?
Onze klant biedt jou een job met uitzicht en uitdagingen in een unieke omgeving die volop in beweging is.  Je kan rekenen op een aantrekkelijk salarispakket en reële doorgroeimogelijkheden.

Wat is de aanpak van USG Professionals?
 
USG vormt de brug tussen jou en het bedrijf dat je nodig heeft. Wij nemen graag onze tijd om je te leren kennen en gaan op zoek naar je interesses. Zo vinden we steeds de juiste opportuniteit voor je voor een vaste job of een tijdelijk project. Jouw vakmanschap wordt in goede banen geleid door je persoonlijke USG-consultant. Omdat die zelf jurist is, kan hij of zij perfect inschatten welke opportuniteiten matchen met jouw expertise en ambities.
 
USG gaat voor de juiste match, waarbij mensen altijd centraal staan. Dankzij dit credo bedienen we ondertussen een mooie en toonaangevende klantenportfolio.
 
Solliciteer vandaag nog!
 
Voor meer informatie over deze opportuniteit kunt u contact opnemen met Kim Claerhout op 03 800 42 12 of via SelectLegal@usgprofessionals.be met vermelding van referentie KC/18/15.
 
This job is no longer available.

All jobs In-house lawyers

Popular Jobs in In-house lawyers:

Interesting jobs in your mailbox every week? Complete your CV on My Jobat and register for Jobat Express.

Brussels

People also viewed

The job was saved

You can find your saved jobs on the homepage or in My Jobat.

To view them on other devices as well, just log in.

Apply now

This job is not available

Characteristics

  • Function type: In-house lawyers
  • Sector: Logistics, Transport and Handling
  • Brussels (location)

Requirements

  • Professional bachelor (Higher Education Short Type)
  • At least 2 years experience
  • French, Dutch, English

Offer

  • Permanent
  • Full-time

Receive new jobs by e-mail

Receive new 'In-house lawyers' jobs in Brussels straight to your mailbox.

We will not send you any advertising.