Back to search results Previous

7 of 10

Next
FCGB - BGWF

Assistant de Direction (H/F) à temps partiel (3/5)

Brussel

Via FCGB - BGWF

Published on Jobat.be 18 days ago

Het Belgisch Gemeenschappelijk WaarborgFonds, opgericht in 1957, met 85 werknemers en gelegen in het centrum van Brussel, is belast met verschillende opdrachten in het kader van de verzekering in het algemeen en de BA auto in het bijzonder (opdrachten inzake de vergoeding van slachtoffers van verkeersongevallen, informatieopdrachten, secretariaat van het Tariferingsbureau Auto).

Assistant de Direction (H/F) à temps partiel (3/5)

Job description

  • U werkt nauw samen met de Directeur-generaal en ad hoc-basis met het Directiecomité.
  • U schrijft ontwerpnota’s, brieven en e-mails en bereidt deze voor.
  • U transcribeert ontvangen informatie via verschillende kanalen (dictafoon, mondeling, ...).
  • U neemt de leiding over de organisatie en het logistieke beheer van vergaderingen van de raad van bestuur, ... en van interne en externe evenementen.
  • U communiceert met de officiële instanties.
  • U zorgt voor de publicatie van het bedrijfskrantje en werkt mee aan het updaten van de inhoud van de website.
  • U verleent administratieve en logistieke ondersteuning aan het beheer van transversale projecten.

Profile

  • U hebt een diploma in directiesecretariaat of een andere administratieve richting.
  • U hebt minstens 5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie.
  • U hebt een perfecte beheersing van het Frans en het Nederlands (FR/NL of NL/FR), zowel schriftelijk als mondeling.
  • U hebt een goed schriftelijk en mondeling begrip van het Engels.
  • U hebt zeer goede redactionele vaardigheden en een uitstekende spelling.
  • U hebt een zeer goede beheersing van Word, PowerPoint, Excel en Outlook.
  • U bent vlot in de omgang en behandelt gegevens op een vertrouwelijke manier.
  • U organiseert uw werk op een zelfstandige manier en neemt initiatieven.
  • U past zich gemakkelijk aan veranderingen aan en bent flexibel.

Offer

Wij bieden u een functie met veel verantwoordelijkheden in een aangename werkomgeving en dicht bij het openbaar vervoer.

Wij bieden u een overeenkomst voor onbepaalde duur, deeltijds (3/5), een loon gebaseerd op uw vaardigheden en uw ervaring, maaltijdcheques, een groepsverzekering en een hospitalisatieverzekering. Voor meer informatie, bezoek onze website:

www.fcgb-bgwf.be

Stuur uw kandidatuur vóór 31 juli 2018 via e-mail naar het volgende adres: rh.grp@fcgb-bgwf.be

Enkel sollicitaties ingediend via het online sollicitatieformulier worden in acht genomen!
(U ontvangt een bevestiging via email.)
Technisch probleem? Contacteer de IT helpdesk op + 32 2 738 02 60.

Brussels

People also viewed

The job was saved

You can find your saved jobs on the homepage or in My Jobat.

To view them on other devices as well, just log in.

Apply now Apply now

38 days left to apply

Characteristics

  • Function type: Management assistant / secretary
  • Sector: Finances and insurance
  • Sint-Joost-ten-Node (location)
  • More info about this company

Requirements

  • Academic Bachelor
  • At least 5 years experience
  • Dutch, French

Offer

  • Permanent
  • Part-time

Apply before

Receive new jobs by e-mail

Receive new 'Management assistant / secretary' jobs in Brussels straight to your mailbox.

We will not send you any advertising.