Back to search results
Vrije Universiteit Brussel

Administratief Medewerker – Faculteit Economische en Sociale wetenschappen & Solvay Business School

Administratief Medewerker – Faculteit Economische en Sociale wetenschappen & Solvay Business School

Via Vrije Universiteit Brussel

De Vrije Universiteit Brussel is al 45 jaar een hoofdrolspeler in het Vlaamse hoger onderwijslandschap. De universiteit telt 15.000 studenten en samen met haar ziekenhuis UZ Brussel stelt ze meer dan 6000 mensen te werk. De Vrije Universiteit Brussel is de grootste Nederlandstalige werkgever in de hoofdstad.

De faculteiten, diensten en afdelingen van de universiteit zijn verspreid over twee groene campussen in het Brussels Gewest: Etterbeek en Jette.

Administratief Medewerker – Faculteit Economische en Sociale wetenschappen & Solvay Business School

Job description

Binnen de werking van de Faculteit Economische en Sociale Wetenschappen en Solvay Business School (ES) staat de Administratief Medewerker, onder verantwoordelijkheid van de Faculteitssecretaris en de Administratieve deskundige van het vakgroepensecretariaat, in voor de administratieve ondersteuning van de vakgroepen uit het studiegebied Economische en Toegepaste Economische Wetenschappen.

Het vakgroepensecretariaat vormt de spil van de administratieve ondersteuning van de vakgroepen.

De administratieve medewerker van het vakgroepensecretariaat staat onder meer mee in voor:

  • De dagelijkse werking en het verzorgen van de permanentie van het vakgroepensecretariaat
  • Administratieve en logistieke taken: mailing, klassement, bestellingen, aankoop en beheer kantoormateriaal, organisatie en voorbereiding vergaderingen, …
  • Ondersteuning financieel beheer: ondersteuning vakgroepvoorzitters en andere academici m.b.t. beheer werkingsmiddelen, …
  • Ondersteuning van het gedelegeerde personeelsbeleid van de vakgroepen: voorbereiden van aanstellingsdossiers, ondersteunen van het onthaal van de nieuwe medewerkers, …
  • Ondersteuning van de gedelegeerde onderwijsadministratie: praktische organisatie van examens, ondersteuning bij de indiening en verwerking van de masterproeven en de mondelinge verdedigingen ervan, …
  • Ondersteuning van het onderzoeks- en publicatiebeleid van de vakgroepen: registratie onderzoeksresultaten, logistieke ondersteuning en beheer inschrijvingen van congressen, symposia, studiedagen, …
  • Deelnemen aan vergaderingen die betrekking hebben op de functie en de werking van het vakgroepensecretariaat.

Profile

  • Vereiste deskundigheid en/of diploma’s: administratieve en technische deskundigheid, Diploma Hoger Secundair Onderwijs of gelijkwaardig door ervaring.
  • Je bent vertrouwd met of bereid je in te werken in de academische wereld (inzicht in de onderwijsstructuren, in het bijzonder van de universiteit en met de voor de faculteit relevante regelgevingen).
  • Goede skills in het gebruik van courante pc-toepassingen (MS office, Outlook, internet,..).
  • Je hebt goede verbale en schriftelijke communicatie skills in het Nederlands en het Engels.
  • Je bent in staat de schakel te zijn tussen de centrale administratie, de departementale structuren en de academici van de vakgroepen; hierbij handel je steeds vanuit de codes van integriteit, zorgvuldigheid, transparantie, …
  • je bent klantvriendelijk en je communiceert vlot en op gepaste wijze met alle actoren, zowel binnen de vakgroepen als daarbuiten;
  • Je bent een goede organisator en multitasker.
  • Je bent stressbestendig en in staat om zowel autonoom als in teamverband te functioneren
  • Je hebt een pragmatische ingesteldheid waarin je actief mee zoekt naar oplossingen.
  • Je voelt je betrokken bij het succes van onze universiteit en meer bepaald bij het belang van een sterke, betrouwbare en transparante faculteit om het VUB-project mee te realiseren.

Offer

Kenmerken

  • Personeelsformatie: Werking
  • Aard: contract van onbepaalde duur
  • Omvang: voltijds
  • Benaming functie: Administratief Medewerker
  • Hoofdeenheid: faculteit Economische en Sociale wetenschappen & Solvay Business School
  • Gradengroep: 3-4
  • Wijze van begeven: werving
  • Aantal plaatsen: 1

Aanbod:

Een dynamische functie aan de Vrije Universiteit Brussel, in een sterk en ambitieus team, met schitterende uitdagingen, belangrijke verantwoordelijkheden, creatieve kansen en boordevol variatie.

Wij bieden je een maandsalaris volgens de barema’s die van toepassing zijn in de universiteiten in de Vlaamse Gemeenschap, aangevuld met de volgende extralegale voordelen:

  • tussenkomst in reiskosten met het openbaar vervoer
  • groeps- en hospitalisatieverzekering, inclusief gewaarborgd inkomen
  • opmerkelijke sportfaciliteiten en budgetvriendelijke maaltijden op de campus
  • een uitzonderlijke verlofregeling
  • kinderopvang

De Vrije Universiteit Brussel voert een modern en dynamisch personeelsbeleid, met bijzondere aandacht voor de ontwikkeling van haar medewerkers en voor het evenwicht tussen hun job en hun privéleven. Ze heeft oog voor de belangrijke maatschappelijke thema’s van vandaag: ze voert haar beleid binnen een sociaal en ecologisch verantwoordelijk kader en ze beschouwt diversiteit als een rijkdom voor de universitaire gemeenschap.

Meer informatie vind je op de www.vub.ac.be onder ‘Word onze collega’ – ‘Vacatures voor Administratief en Technisch Personeel’.

Geïnteresseerd? Laad dan uiterlijk 17/06/2018 jouw CV, motivatiebrief en hoogst behaalde diploma (niet van toepassing voor VUB-alumni) op via onze website. Gelieve bij het uploaden van uw gegevens ervoor te zorgen dat CV en motivatiebrief elk in een apart document zijn opgenomen.

De selectieproeven zijn gepland tussen 22/06/2018 en 04/07/2018.

Voor meer informatie, contacteer het HR-team via 02/629.20.01.

This job is no longer available.

Other jobs at Talentfinder

All jobs Administrative clerk

Popular Jobs in Administrative clerk:

Interesting jobs in your mailbox every week? Complete your CV on My Jobat and register for Jobat Express.

Brussels

People also viewed

The job was saved

You can find your saved jobs on the homepage or in My Jobat.

To view them on other devices as well, just log in.

Apply now

This job is not available

Characteristics

Requirements

  • Professional bachelor (Higher Education Short Type)
  • At least 2 years experience
  • Dutch

Offer

  • Permanent
  • Full-time

Receive new jobs by e-mail

Receive new 'Administrative clerk' jobs in Brussels straight to your mailbox.

We will not send you any advertising.