Back to search results
Vrije Universiteit Brussel

Administratief (en financieel) medewerker

Administratief (en financieel) medewerker

Vrije Universiteit Brussel | Elsene | Permanent, Full-time

De Vrije Universiteit Brussel staat al bijna 50 jaar voor vrijheid, gelijk(waardig)heid en verbondenheid en dat leeft sterk op onze campussen bij zowel studenten als personeel. Bij de VUB vind je een diverse verzameling aan persoonlijkheden: innovators pur sang, maar vooral mensen die 100% hun authentieke zelf zijn. Met zo’n 3500 medewerkers zijn we de grootste Vlaamstalige werkgever in Brussel; een internationale stad waarmee we ons maar al te graag verbinden en waar(rond) onze 4 campussen gelegen zijn.

Administratief (en financieel) medewerker

Job description

Als administratief en financieel medewerker werk je bij de Directie Infrastructuur op onze Brussels Humanities, Sciences & Engineering Campus in Etterbeek. Samen met je collega’s ben je verantwoordelijk voor de uitvoering en ondersteuning van zowel administratieve (60%) als boekhoudkundige (40%) taken:

  • Je staat in contact met diverse leveranciers en bent verantwoordelijk voor het opvolgen en behandelen van mail-, telefoonverkeer en klassement;
  • Verder verstuur je offerteaanvragen behandel je de bestelorders (o.a. nazicht van de gegevens, controle van procedures en wetgeving, ...), verwerk en controleer je de betaling van facturen en behandel je creditnota’s;
  • Daarnaast sta je in voor het verzamelen, controleren, corrigeren, invoeren, opslaan en opvolgen van gegevens in administratieve systemen en bedrijfsspecifieke applicaties (zoals Racsweb);
  • Samen met je collega’s zorg je voor een efficiënte en professionele dienstverlening, en permanentie tijdens de openingsuren van de Dienst Infrastructuur.

Profile

  • Vereiste deskundigheid en/of diploma’s: je hebt minstens een diploma hoger secundair onderwijs of gelijkwaardig door ervaring;
  • Kennis van MS Office is vereist (Outlook, Word, Excel, PowerPoint, Access);
  • Je hebt goede schriftelijke en verbale communicatievaardigheden, vooral in het Nederlands. Kennis van Engels en Frans zijn een plus;
  • Je hebt een affiniteit met cijfers/boekhouden en hebt bij voorkeur al enige ervaring met boekhoudkundige programma’s (zoals Racsweb) of je bent bereid om dit te leren;
  • Je bent leergierig, punctueel, flexibel, klantgericht en organisatorisch sterk.
  • Als multitasker weet je precies hoe je prioriteiten stelt, ga je proactief te werk en haal je deadlines in drukke periodes;

Offer

Word jij onze nieuwe collega? Dan bieden we je een voltijds contract van onbepaalde duur (patrimonium) aan met een salaris gekoppeld aan graad 3 of graad 4, afhankelijk van je competenties en eerdere relevante werkervaring.

Bij de VUB garanderen we een open, betrokken en diverse werkplek en bieden we je kansen om je carrière (verder) uit te bouwen. Daarnaast geniet je van voordelen als:

  • Maximale terugbetaling woon-werkverkeer met het openbaar vervoer of een fietsvergoeding;
  • Een kosteloze hospitalisatie- en groepsverzekering met gewaarborgd inkomen;
  • De ruimte om je job-inhoud mee te vormen en voortdurend bij te leren via VUB LRN;
  • Voordelige sportmogelijkheden;
  • Ecocheques;
  • Heerlijke maaltijden in onze campusrestaurants aan een aantrekkelijk tarief;
  • Een open en familiale werkomgeving met aandacht voor je work-life balance én een uitzonderlijke verlofregeling met 35 verlofdagen.

Geïnteresseerd?

Bezorg ons vóór 17/02/2019 je cv, motivatiebrief en hoogst behaalde diploma (niet van toepassing voor VUB-alumni).

Ons sollicitatieproces voor deze vacature ziet er als volgt uit:

  • Stap 1: CV-screening door een van de recruiters.
  • Stap 2: Een schriftelijke proef op onze campus, gaat door op dinsdag 26/02/2019 (onder voorbehoud van wijzigingen).
  • Stap 3: Een finaal gesprek, dit staat gepland op maandag 04/02/2019 (onder voorbehoud van wijzigingen).

Vragen?

Vragen over de functie-inhoud? Contacteer de Directie Infrastructuur via 02/629.30.18.

Vragen over de selectieprocedure? Contacteer Yasmine Van Mullem via yasmine.van.mullem@vub.be of +32 (0)2 629 21 89.

Wil je graag weten hoe het is om te werken bij de VUB? Ga dan naar www.vub.ac.be/vacatures en ontdek alles over o.a. onze campussen, voordelen, strategische doelen en collega’s.

This job is no longer available.

Other jobs at Talentfinder

All jobs Administrative clerk

Popular Jobs in Administrative clerk:

Interesting jobs in your mailbox every week? Complete your CV on My Jobat and register for Jobat Express.

Brussels

Others also viewed

The job was saved

You can find your saved jobs on the homepage or in My Jobat.

To view them on other devices as well, just log in.

Apply now

This job is not available

Characteristics

Requirements

  • Professional bachelor (Higher Education Short Type)
  • At least 5 years experience
  • Dutch

Offer

  • Permanent
  • Full-time

Receive new jobs by e-mail

Receive new 'Administrative clerk' jobs in Brussels straight to your mailbox.

We will not send you any advertising.